Kreapal logo OTA YHTEYTTÄ >

Asiakasreferenssit aiheesta: Asiakaskokemus

Asiakaskokemuksen kehittäminen ja johtaminen haltuun

Lennu

Asiakaskokemuksen kehittäminen ja johtaminen haltuun? Mitenkä se tehdään? Jos etsit napakkaa asiakastarinaa käytännön...

Tutustu asiakastarinaan

Asiakaskokemusstrategia ja toimenpiteet sen toteuttamiseen

NMC Cellfoam Oy

Asiakaskokemuksen systemaattinen kehittäminen haltuun! Asiakaskokemuksen systemaattinen kehittäminen? Mitenkäs se tapahtuu?...

Tutustu asiakastarinaan
Minna Maaria Lahtonen

Vahva perusta asiakaskokemuksen johtamiselle

Varsinais-Suomen sairaanhoitopiiri

Asiakaskokemuksen johtaminen julkisella sektorilla haltuun Asiakaskokemuksen johtaminen julkisella sektorilla? Mitenkäs se...

Tutustu asiakastarinaan
Tiina Lillbacka

Asiakaskokemuksen 2.0 -konsepti innostaa henkilöstön mukaan

Vaasan Sähkö Oy

Asiakaskokemuksen strategiatyö energia-alalle Asiakaskokemuksen strategiatyö on jotakin, mitä jokaisen organisaation, joka on...

Tutustu asiakastarinaan
asiakaskokemus nosteeseen

Asiakaskokemus nosteeseen palvelumuotoilemalla

Veho Vaihtoplus Oy

Asiakaskokemus nosteeseen Vaihtoplussalla Toteutimme  syksyn 2018 aikana asiakas- ja työntekijäkokemuksen...

Tutustu asiakastarinaan

Ota yhteyttä

Jos etsit käytännönläheistä ja tuloksekasta kumppania strategian uudistamiseen, -toimeenpanoon tai palvelumuotoiluun, ota yhteyttä.

Meillä on vain tyytyväisiä asiakkaita. Ette tule olemaan poikkeus.

Veikko Törrönen

Toimitusjohtaja

Tai jätä viesti tällä lomakkeella, niin olemme sinuun yhteydessä.

  • Tämä sivusto ja lomake on suojattu reCAPTCHA:lla ja Googlen Yksityisyyskäytännöllä sekä Käyttöehdoilla.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.