Kreapal logo OTA YHTEYTTÄ >

Asiakaskokemus

Haluatteko kestävää kilpailuetua?

ASIAKASKOKEMUS

Uusien asiakkaiden hankkiminen on paljon työläämpää ja kalliimpaa kuin nykyasiakkaiden pitäminen: toimialasta riippuen 5-25 kertaa kalliimpaa (Harward Business Review). Asiakaskokemus ratkaisee sen, käyttääkö asiakas tuotteitanne ja palveluitanne myös jatkossa.

Hyvä asiakaskokemus parantaa asiakaspysyvyyttä ja suosittelua. Nämä todentuvat  liiketoiminnan parempana kannattavuutena.

 

Kuulostaako tutulta?

  • Olette tehneet päätöksen luoda asiakaskokemuksella kilpailuetua toimialallalle, mutta ette ole vielä onnistuneet tavoitteessa.
  • Asiakaskokemusta johdetaan yksittäisinä toimenpiteinä ja kehityshankkeina.
  • Asiakaskokemukselle ei ole selkeää strategiaa, tavoitteita, mittareita tai johtamismallia.

Ette ole yksin. Vuonna 2017 tekemämme tutkimuksen mukaan 73% suomalaisista organisaatioista nimesi  asiakaskokemuksen strategiseksi kärkihankkeekseen – ja 71% piti oman organisaationsa toimenpiteitä asiakaskokemuksen kehittämiseen riittämättömänä.

 

Kuulostaisiko paremmalta?

  • Määritellään strategiset valinnat, käytännön toimenpiteet ja vakiintuneet käytännöt, joiden avulla asiakaskokemuksesta kyetään luomaan aito kilpailuetu.
  • Tehdään asiakaskokemuksesta hallittava ja läpinäkyvä.
  • Kasvatetaan systemaattisesti asiakasuskollisuutta ja kannattavuutta.

 

Tehokasta yhdessä tekemistä

Työskentelymme perustuu yhdessä tekemiseen, jossa meidän roolimme on ohjata, teidän päättää. Olemme asiakaskokemuksen kehittämisen ammattilaisia, sinä ja kollegasi teidän liiketoimintanne – ja asiakkaanne määrittävät ostokäyttäytymisellään lopulta sen, miten menestytte.

Teemme projektin tärkeimmissä päätöksenteon vaiheissa tiivistä yhteistyötä sinun ja kollegoidesi kanssa ja osallistamme asiakkaanne (nykyiset ja potentiaaliset) mukaan. Muut työt hoidamme itsenäisesti.

asiakaskokemus

Vakuutu tekemisestämme TÄSTÄ.

 

Mitä saatte meiltä?

1. Osaamista: Voitte luottaa ammattitaitoomme ja siihen, että suunnittelemme toimivan prosessin. Löydämme haastavissakin tilanteissa toimivat tavat edetä tehokkaasti.
2. Resurssien säästöä: Säästätte omia resurssejanne ulkoistamalla työn suunnittelun, projektinjohtamisen, fasilitoinnin ja dokumentoinnin meille.
3. Tuloksia: Tulokset ratkaisevat. Lupaamme, että vuonna 2022 saavutettu 100% asiakastyytyväisyyden taso pitää myös teidän toteutuksessa.

 

Muotoilemme asiakaskokemusta kaikilla lähtötasoilla.

asiakaskokemus

 

Pyydä tarjous

Veikko Törrönen

Näin homma etenee:
1️⃣  Varaa etätapaaminen TÄSTÄ, tai soita 040 7055 810.
2️⃣  Tavataan uudelleen ja käydään tarjous läpi. Siinä kaikki.

Strategiatyö Palvelumuotoilu Puheet ja työpajat Etusivu

Ota yhteyttä.

   

Tai jätä viesti tällä lomakkeella, niin olemme sinuun yhteydessä.

  • Tämä sivusto ja lomake on suojattu reCAPTCHA:lla ja Googlen Yksityisyyskäytännöllä sekä Käyttöehdoilla.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.