
Sinisen meren strategia – 6 keinoa päästä pois punaiselta mereltä
27.1.2022 | Anna Mari Koutroukides
Sinisen meren strategia? Mitä se tarkoittaa konkreettisesti? Mikä on punainen meri - ja miten siltä pääsee pois? Jos etsit...
Jatka lukemista
Asiakaskokemuksen johtaminen – ota nämä tasot haltuun!
22.11.2021 | Veikko Törrönen
Asiakaskokemuksen johtaminen? Millaisten vaiheiden kautta se kehittyy? Miten asiakaskokemusta johdetaan systemaattisesti? Jos...
Jatka lukemista
Asiakasarvon tuottaminen ja palvelumuotoilu
24.10.2021 | Anna Mari Koutroukides
Asiakasarvon tuottaminen – sehän on itsestään selvää – vai mitä? Ei. Asiakasarvon tuottaminen ei onnistu...
Jatka lukemista
Strateginen johtaminen ihmislähtöisesti – näin se tehdään!
1.9.2021 | Veikko Törrönen
Mitä tarkoittaa strateginen johtaminen ja miten sitä tehdään tuloksellisesti? Miksi ja miten yrityksen työntekijät ja...
Jatka lukemista
Strategian määritelmä simppelisti
1.6.2021 | Veikko Törrönen
Strategian määritelmä? Mikä on strategia ja mitkä ovat sen tyypillisimmät elementit? Voiko strategian kiteyttää yhteen...
Jatka lukemista
Mitä on asiakaslähtöisyys?
5.5.2021 | Outi Nokkonen
Mitä on asiakaslähtöisyys palvelujen kehittämisessä? Asiakaslähtöisyys ymmärretään toisinaan väärin – sanotaan,...
Jatka lukemista
Asiakaskokemusstrategia – 5 steppiä haltuunottoon
10.2.2021 | Veikko Törrönen
Asiakaskokemusstrategia? Miksi sellaista tarvitaan? Miten se tehdään? Jos etsit vastauksia näihin kysymyksiin, luet juuri...
Jatka lukemista
Palvelumuotoilu julkisella sektorilla
15.12.2020 | Outi Nokkonen & Elina Tervi
Palvelumuotoilu julkisella sektorilla on ajankohtainen aihe, johon on herätty ilahduttavin määrin. Mutta miten saada...
Jatka lukemista
Mikä on palvelupolku? Näin se kannattaa tehdä!
24.2.2020 | Veikko Törrönen
Mikä on palvelupolku? Miten se kannattaa tehdä? Miksi se on strategisesti tärkeä? Miten palvelupolkumalli auttaa...
Jatka lukemista
Yrityksen strategia – modernilla ja osallistavalla tavalla!
19.2.2020 | Veikko Törrönen
Yrityksen strategia perinteisellä tavalla tehtynä ei toimi enää tässä hetkessä parhaalla mahdollisella tavalla. Saat...
Jatka lukemista
Asiakaskokemus – strateginen kilpailuetu toivetilana?
11.2.2020 | Veikko Törrönen
Asiakaskokemus - strateginen kilpailuetu toivetilana? Olisiko aika muuttaa tämä? Asiakaskokemuksen ja työntekijäkokemuksen...
Jatka lukemista
Miten parantaa asiakaskokemusta? Mistä resurssit?
26.1.2020 | Veikko Törrönen
Miten parantaa asiakaskokemusta? Mistä resurssit sen kehittämiseen? Missä tilanteissa investointi asiakaskokemuksen kannattaa?...
Jatka lukemista
Omaa elämää voi palvelumuotoilla
30.7.2019 | Veikko Törrönen
Tämä "Omaa elämää voi palvelumuotoilla" blogikirjoitus on jatkoa blogille: ”Voiko elämään palvelumuotoilla?”...
Jatka lukemista
Mitä on palvelumuotoilu?
19.2.2019 | Veikko Törrönen
Mitä on palvelumuotoilu? Miksi sitä kannattaa tehdä? Mihin palvelumuotoilua voi hyödyntää? Jos etsit vastauksia näihin...
Jatka lukemista
Liiketoiminnan johdon ja muotoilijoiden yhteistyö tuottaa tulosta!
26.12.2018 | Veikko Törrönen
Liiketoiminnan johdon ja muotoilijoiden yhteistyö tuottaa tulosta! Saimme viime viikolla päätökseen liiketoiminta- ja...
Jatka lukemista
Mihin liiketoimintamuotoilua voidaan hyödyntää?
26.7.2018 | Veikko Törrönen
Tämä blogikirjoitus on jatkoa sarjalle, jossa avataan liiketoimintamuotoilun perusteita. Edellinen blogikirjoitus keskittyi...
Jatka lukemista
Mitä on liiketoimintamuotoilu? Näin se tuottaa tulosta!
18.7.2018 | Veikko Törrönen
Mitä on liiketoimintamuotoilu (business design)? Miksi edelläkävijät panostavat siihen? Milloin liiketoimintamuotoilusta on...
Jatka lukemista
Voiko omaa elämää palvelumuotoilla?
24.6.2018 | Veikko Törrönen
Istun laivan kahviossa matkalla kauan odotetulle perheen kesälomamatkalle Keski-Eurooppaan. Kävimme aamulla perheemme kanssa...
Jatka lukemista
Jahtaako asiakaslähtöisyys omaa häntäänsä?
31.5.2018 | Veikko Törrönen
Asiakaslähtöisyys? Muotoiluajattelu? Palvelumuotoilu? Mitä muotoiluajattelu ja palvelumuotoilu tarkoittavat – eri tasoilla?...
Jatka lukemista
Tuotekehitys on rikki: onko tuotteita enää olemassa?
2.4.2018 | Veikko Törrönen
Tuotekehitys on rikki: onko tuotteita enää olemassa? Ei asiakkaan aikakaudella, jossa myös jokainen tuote on palvelu....
Jatka lukemista
Asiakaslähtöinen suunnittelu: “Mitä mä aattelen, et ne aattelee musta”
13.11.2017 | Suvi Helén
Asiakaslähtöinen suunnittelu? Mitä se tarkoittaa konkreettisesti? Seesteisenä sunnuntaiaamuna juon rauhassa aamukahviani...
Jatka lukemista
Mihin palvelumuotoilua voi hyödyntää?
11.9.2017 | Veikko Törrönen
Mihin palvelumuotoilua voi hyödyntää? Milloin palvelumuotoilusta on hyötyä? Mitä tuloksia voitte odottaa...
Jatka lukemista
Miksi palvelumuotoilla? Tutustu tutkimustuloksiin!
3.9.2017 | Veikko Törrönen
Miksi palvelumuotoilla? Miksi palvelumuotoilu sopii tähän hetkeen? Pohdimme edellisessä blogikirjoituksessa vastausta...
Jatka lukemista
Asiakaskokemus ratkaisee yrityksesi tulevan menestyksen!
15.8.2017 | Veikko Törrönen
Asiakaskokemus ratkaisee yrityksesi tulevan menestyksen! Asiakaskokemuksen merkitys kilpailuedun kasvattajana on noussut...
Jatka lukemista
Asiakaskokemuksesta kilpailuetua
15.8.2017 | Veikko Törrönen
Asiakaskokemuksesta kilpailuetua - oikeasti? Toteutimme laajan palvelumuotoiluprojektin keväällä 2017. Projektin tavoitteena...
Jatka lukemista
Panostus asiakaskokemukseen kannattaa
15.8.2017 | Veikko Törrönen
Panostus asiakaskokemukseen kannattaa! Luin hiljattain mielenkiintoisen Harvard Business Review:in artikkelin (linkki), jossa...
Jatka lukemista