
Strategiakonsultointi – miksi käyttäisit ulkopuolista apuna?
26.3.2025 | Veikko Törrönen
Strategiakonsultointi tarkoittaa strategiatyön tavoitteellista ohjaamista, jonka toteuttaa yrityksen ulkopuolinen...
Jatka lukemista
Strategian uudistaminen vs. päivittäminen – mistä tiedät kumpaa tarvitaan?
11.3.2025 | Veikko Törrönen
Strategian uudistaminen? Milloin strategia tulee uudistaa kokonaan? Milloin kevyempi päivittäminen on...
Jatka lukemista
Asiakasymmärrys strategiatyössä – miksi siihen kannattaa panostaa?
6.3.2025 | Sanna Helttunen
Asiakasymmärrys strategiatyössä - miksi ymmärryksen keräämiseen kannattaa panostaa? Ja mitä hyötyä siitä on...
Jatka lukemista
Strategia – 5 yleisintä virhettä ja ohjeet niiden välttämiseen
12.2.2025 | Veikko Törrönen
Strategia - mitkä ovat tyypillisimpiä sudenkuoppia yrityksen strategiatyössä? Ja miten välttää ne? Jos etsit vastauksia...
Jatka lukemista
Strategiaprosessi – selkeät ohjeet ja käytännön esimerkit
1.1.2025 | Veikko Törrönen
Strategiaprosessi? Mitä vaiheita se sisältää? Miten sen voisi tehdä osallistavalla ja muutosvoimaisella tavalla? Jos etsit...
Jatka lukemista
Strateginen näkemys – näin rakennat vahvan perustan yrityksesi strategisille valinnoille
5.11.2024 | Veikko Törrönen
Strateginen näkemys? Miten sen pystyy muodostamaan, kun kaikki ympärillämme muuttuu kiihtyvällä tahdilla? Miksi...
Jatka lukemista
Must win battle – ohjeet valintaan ja arkeen viemiseen
1.10.2024 | Veikko Törrönen
Must win battle? Mitä se tarkoittaa? Miksi se on niin suosittu modernissa strategiatyössä? Millainen on hyvä MWB? Miten...
Jatka lukemista
Kilpailuetu – 4 askeeleen ohjeet kilpailuedun rakentamiseen
1.9.2024 | Veikko Törrönen
Kilpailuetu? Mitä se tarkoitaa? Mistä kilpailuetu syntyy ja miten kilpailuetua rakennetaan johdonmukaisesti? Jos etsit...
Jatka lukemista
Asiakasymmärrys – 4 syytä miksi siihen kannattaa panostaa
8.8.2024 | Sanna Helttunen
Asiakasymmärrys? Mitä sillä tarkoitetaan? Miksi sitä tulisi kerätä? Mitä hyötyä siitä yritykselle on? Jos vastaukset...
Jatka lukemista
Strategian laatiminen – näillä 4:llä askeleella onnistut!
1.8.2024 | Veikko Törrönen
Strategian laatiminen agendalla? Miksi perinteinen strategian laatimisen tapa ei enää toimi? Mikä sitten on tähän...
Jatka lukemista
Strategian jalkauttaminen – alansa johtavat yritykset hyödyntävät OKR-mallia!
12.6.2024 | Veikko Törrönen
Strategian jalkauttaminen? Miksi se on nykyisin niin haasteellista? Miten toimialansa johtavat yritykset jalkauttavat...
Jatka lukemista
Ketterä ja rullaava strategia – näin otat homman haltuun!
16.5.2024 | Veikko Törrönen
Ketterä ja rullaava strategia? Mikä se tarkoittaa käytännössä? Miksi strategiatyön tulisi olla ketterää - ja miten sitä...
Jatka lukemista
Yrityksen missio – 10 esimerkkiä ja simppelit ohjeet!
1.4.2024 | Veikko Törrönen
Yrityksen missio? Mikä se on - ja millainen on hyvä missio yritykselle? Miten sellainen tulisi muotoilla? Jos etsit vastauksia...
Jatka lukemista
Asiakasuskollisuus – homma haltuun 4:llä stepillä!
19.3.2024 | Veikko Törrönen
Asiakasuskollisuus? Mitä se tarkoittaa? Miksi siihen kannattaa panostaa? Miten asiakasuskollisuutta kehitetään...
Jatka lukemista
Strategian päivitys – 4 simppeliä askelta onnistumiseen
20.2.2024 | Veikko Törrönen
Strategian päivitys agendalla? Milloin strategia tulisi päivittää? Miten se päivitetään? Jos etsit vastauksia näihin...
Jatka lukemista
Strategian toteuttaminen – OKR-mallilla onnistut!
3.1.2024 | Veikko Törrönen
Strategian toteuttaminen? Miten onnistua strategian toteuttamisessa? Miten henkilöstö saadaan innostumaan ja sitoutumaan sen...
Jatka lukemista
Palvelullistaminen – tässä on avain onnistumiseen!
1.12.2023 | Veikko Törrönen
Palvelullistaminen? Mitä se tarkoittaa ihan konkreettisesti ja miksi siitä kannattaisi olla kiinnostunut? Miten onnistua...
Jatka lukemista
Asiakaskokemus kilpailuetuna – varmista menestyminen tulevaisuudessa
13.11.2023 | Sanna Helttunen
Asiakaskokemus kilpailuetuna? Onko strategiassanne tunnistettu asiakaskokemus yhdeksi tulevaisuuden kilpailussa menestymisen...
Jatka lukemista
Palvelumuotoilu – tarjous helposti ja mukavasti!
15.10.2023 | Veikko Törrönen
Palvelumuotoilu - tarjous helposti, mukavasti ja laadukkaasti? Keneltä kannattaa pyytää tarjousta ja miten homma toimii? Jos...
Jatka lukemista
Palvelustrategia – 4 askelta sen tekemiseen
11.10.2023 | Veikko Törrönen
Palvelustrategia (tuotestrategia)? Mikä se on, miksi sellainen kannattaa tehdä – ja miten se tehdään? Jos etsit vastauksia...
Jatka lukemista
Palvelumuotoilua palveluna – 5 hyvää syytä ostaa asiantuntijuutta ketterästi!
13.9.2023 | Sanna Helttunen
Palvelumuotoilua palveluna perinteisen projektin sijaan? Miksi? Mikäs tässä toimintamallissa on etuna? Jos haluat ymmärtää...
Jatka lukemista
OKR-mallin käyttöönotto – huomioi 5 asiaa startissa!
15.8.2023 | Sanna Helttunen
OKR-mallin käyttöönotto agendalla? Vai harkitsetteko vielä? Kannattaa jatkaa lukemista, mikäli sinua kiinnostaa tietää...
Jatka lukemista
Asiakaslähtöisyys: näin nostat sen uudelle tasolle
5.6.2023 | Veikko Törrönen
Asiakaslähtöisyys? Mitä se on - ja miksi se on tärkeä aihe juuri nyt? Millä tasolla organisaatiosi on...
Jatka lukemista
Arvot – 3 konkreettistä erimerkkiä organisaatioille
25.5.2023 | Sanna Helttunen
Arvot – mihin me niitä muka tarvitsemme? Tässä blogissa avataan kolmen esimerkin kautta sitä, miksi organisaation kannattaa...
Jatka lukemista
Työntekijäkokemuksen kehittäminen – OKR auttaa näillä 4:llä tavalla
19.4.2023 | Sanna Helttunen
Työntekijäkokemuksen kehittäminen? Miten tuoda merkityksellisyyden tunnetta osaksi arjen tekemistä? Entä, miten voimme...
Jatka lukemista
Palveluiden tuotteistaminen – huomioi tämä yksi asia ja onnistu
3.10.2022 | Veikko Törrönen
Mitä palveluiden tuotteistaminen tarkoittaa? Miksi se on tärkeää? Mikä on tuotteistamisen kaikista tärkein elementti? Jos...
Jatka lukemista
Omistajastrategia – huomioi nämä 8 asiaa ja onnistut
9.9.2022 | Veikko Törrönen
Omistajastrategia? Mikä se on? Miksi se on tärkeä? Mitä sen tekemisessä tulisi huomioida? Jos etsit vastauksia näihin...
Jatka lukemista
Palvelulupaus – parhaisiin on kiteytetty nämä 6 muuttujaa
1.8.2022 | Veikko Törrönen
Palvelulupaus? Mikä se on? Miksi se on tärkeä? Millainen palvelulupaus puhuttelee juuri oikeanlaisia asiakkaita ja tuo lisää...
Jatka lukemista
Mikä on visio? Simppeli kiteytys ja 10 esimerkkiä
1.7.2022 | Veikko Törrönen
Mikä on visio? Mitä konkreettista hyötyä siitä on liiketoiminnalle? Millainen on hyvä yrityksen visio? Jos etsit vastauksia...
Jatka lukemista
Mikä on OKR? Näin testaat OKR-mallia ketterästi!
2.6.2022 | Veikko Törrönen
Mikä on OKR? Mitä hyötyä siitä on? Miten voisin hyödyntää OKR-mallia omassa työssäni? Jos etsit vastauksia näihin...
Jatka lukemistaOta yhteyttä
Jos etsit käytännönläheistä ja tuloksekasta kumppania strategian uudistamiseen, -toimeenpanoon tai palvelumuotoiluun, ota yhteyttä.
Meillä on vain tyytyväisiä asiakkaita. Ette tule olemaan poikkeus.

Tai jätä viesti tällä lomakkeella, niin olemme sinuun yhteydessä.