Kreapal logo OTA YHTEYTTÄ >

KREAPAL BLOGI

Olemme kokeneita modernin strategiatyön ja palvelumuotoilun ammattilaisia, joten tiedämme mikä toimii käytännössä.

Emme fiksuttele blogissakaan niitä näitä: saat tuoreita näkökulmia ja konkreettisia ohjeita strategisen kilpailuedun rakentamiseen.

Tilaa uutiskirje TÄSTÄ

palvelumuotoilu ja asiakaskokemus

Palvelumuotoilu ja asiakaskokemus kuuluvat yhteen

10.8.2021   |   Veikko Törrönen

Palvelumuotoilu ja asiakaskokemus kuuluvat yhteen. Tässä blogikirjoituksessa kerrotaan, mitä on asiakaskokemus, mitä on...

Jatka lukemista
strategian määritelmä

Strategian määritelmä simppelisti

1.6.2021   |   Veikko Törrönen

Strategian määritelmä? Mikä on strategia ja mitkä ovat sen tyypillisimmät elementit? Voiko strategian kiteyttää yhteen...

Jatka lukemista
mitä on asiakaslähtöisyys

Mitä on asiakaslähtöisyys?

5.5.2021   |   Outi Nokkonen

Mitä on asiakaslähtöisyys palvelujen kehittämisessä? Asiakaslähtöisyys ymmärretään toisinaan väärin – sanotaan,...

Jatka lukemista

Asiakaskokemusstrategia – 5 steppiä haltuunottoon

10.2.2021   |   Veikko Törrönen

Asiakaskokemusstrategia? Miksi sellaista tarvitaan? Miten se tehdään? Jos etsit vastauksia näihin kysymyksiin, luet juuri...

Jatka lukemista
osallistava strategiaprosessi

Osallistava strategiaprosessi tuottaa tuloksia

22.1.2021   |   Veikko Törrönen

Osallistava strategiaprosessi? Miten se tehdään? Miten voisimme hyödyntää strategiaprosessissa ja sen lopputuloksissa koko...

Jatka lukemista
palvelumuotoilu julkisella sektorilla -verkkokurssi

Palvelumuotoilu julkisella sektorilla

15.12.2020   |   Outi Nokkonen & Elina Tervi

Palvelumuotoilu julkisella sektorilla on ajankohtainen aihe, johon on herätty ilahduttavin määrin. Mutta miten saada...

Jatka lukemista
palvelupolku

Mikä on palvelupolku? Näin se kannattaa tehdä!

24.2.2020   |   Veikko Törrönen

Mikä on palvelupolku? Miten se kannattaa tehdä? Miksi se on strategisesti tärkeä? Miten palvelupolkumalli auttaa...

Jatka lukemista

Yrityksen strategia – modernilla ja osallistavalla tavalla!

19.2.2020   |   Veikko Törrönen

Yrityksen strategia perinteisellä tavalla tehtynä ei toimi enää tässä hetkessä parhaalla mahdollisella tavalla. Saat...

Jatka lukemista
asiakaskokemus-strateginen-kilpailuetu

Asiakaskokemus – strateginen kilpailuetu toivetilana?

11.2.2020   |   Veikko Törrönen

Asiakaskokemus - strateginen kilpailuetu toivetilana? Olisiko aika muuttaa tämä? Asiakaskokemuksen ja työntekijäkokemuksen...

Jatka lukemista
liiketoimintamuotoilu ja palvelumuotoilu

Liiketoimintamuotoilu ja palvelumuotoilu: empatian ja strategisen näkemyksen tasapainottajat

31.1.2020   |   Veikko Törrönen

Liiketoimintamuotoilu ja palvelumuotoilu puhuttavat paljon juuri täällä hetkellä. Tässä blogissa avataan...

Jatka lukemista
miten-parantaa-asiakaskokemusta

Miten parantaa asiakaskokemusta? Mistä resurssit?

26.1.2020   |   Veikko Törrönen

Miten parantaa asiakaskokemusta? Mistä resurssit sen kehittämiseen? Missä tilanteissa investointi asiakaskokemuksen kannattaa?...

Jatka lukemista
omaa elämää voi palvelumuotoilla

Omaa elämää voi palvelumuotoilla

30.7.2019   |   Veikko Törrönen

Tämä "Omaa elämää voi palvelumuotoilla" blogikirjoitus on jatkoa blogille: ”Voiko elämään palvelumuotoilla?”...

Jatka lukemista

Mitä on palvelumuotoilu?

19.2.2019   |   Veikko Törrönen

Mitä on palvelumuotoilu? Miksi sitä kannattaa tehdä? Mihin palvelumuotoilua voi hyödyntää? Jos etsit vastauksia näihin...

Jatka lukemista
Liiketoiminnan johdon ja muotoilijoiden yhteistyö

Liiketoiminnan johdon ja muotoilijoiden yhteistyö tuottaa tulosta!

26.12.2018   |   Veikko Törrönen

Liiketoiminnan johdon ja muotoilijoiden yhteistyö tuottaa tulosta! Saimme viime viikolla päätökseen liiketoiminta- ja...

Jatka lukemista
mihin liiketoimintamuotoilua voidaan hyödyntää

Mihin liiketoimintamuotoilua voidaan hyödyntää?

26.7.2018   |   Veikko Törrönen

Tämä blogikirjoitus on jatkoa sarjalle, jossa avataan liiketoimintamuotoilun perusteita. Edellinen blogikirjoitus keskittyi...

Jatka lukemista
mitä on liiketoimintamuotoilu

Mitä on liiketoimintamuotoilu? Näin se tuottaa tulosta!

18.7.2018   |   Veikko Törrönen

Mitä on liiketoimintamuotoilu (business design)? Miksi edelläkävijät panostavat siihen? Milloin liiketoimintamuotoilusta on...

Jatka lukemista

Voiko omaa elämää palvelumuotoilla?

24.6.2018   |   Veikko Törrönen

Istun laivan kahviossa matkalla kauan odotetulle perheen kesälomamatkalle Keski-Eurooppaan. Kävimme aamulla perheemme kanssa...

Jatka lukemista
asiakaslähtöisyys

Jahtaako asiakaslähtöisyys omaa häntäänsä?

31.5.2018   |   Veikko Törrönen

Asiakaslähtöisyys? Muotoiluajattelu? Palvelumuotoilu? Mitä muotoiluajattelu ja palvelumuotoilu tarkoittavat – eri tasoilla?...

Jatka lukemista
tuotekehitys

Tuotekehitys on rikki: onko tuotteita enää olemassa?

2.4.2018   |   Veikko Törrönen

Tuotekehitys on rikki: onko tuotteita enää olemassa? Ei asiakkaan aikakaudella, jossa myös jokainen tuote on palvelu....

Jatka lukemista
asiakaslähtöinen suunnittelu

Asiakaslähtöinen suunnittelu: “Mitä mä aattelen, et ne aattelee musta”

13.11.2017   |   Suvi Helén

Asiakaslähtöinen suunnittelu? Mitä se tarkoittaa konkreettisesti? Seesteisenä sunnuntaiaamuna juon rauhassa aamukahviani...

Jatka lukemista
mihin palvelumuotoilua voi hyödyntää?

Mihin palvelumuotoilua voi hyödyntää?

11.9.2017   |   Veikko Törrönen

Mihin palvelumuotoilua voi hyödyntää? Milloin palvelumuotoilusta on hyötyä? Mitä tuloksia voitte odottaa...

Jatka lukemista
miksi palvelumuotoilla?

Miksi palvelumuotoilla? Tutustu tutkimustuloksiin!

3.9.2017   |   Veikko Törrönen

Miksi palvelumuotoilla? Miksi palvelumuotoilu sopii tähän hetkeen? Pohdimme edellisessä blogikirjoituksessa vastausta...

Jatka lukemista
Asiakaskokemus ratkaisee

Asiakaskokemus ratkaisee yrityksesi tulevan menestyksen!

15.8.2017   |   Veikko Törrönen

Asiakaskokemus ratkaisee yrityksesi tulevan menestyksen! Asiakaskokemuksen merkitys kilpailuedun kasvattajana on noussut...

Jatka lukemista
Asiakaskokemukseksesta kilpailuetua

Asiakaskokemuksesta kilpailuetua

15.8.2017   |   Veikko Törrönen

Asiakaskokemuksesta kilpailuetua - oikeasti? Toteutimme laajan palvelumuotoiluprojektin keväällä 2017. Projektin tavoitteena...

Jatka lukemista
Panostus asiakaskokemukseen kannattaa

Panostus asiakaskokemukseen kannattaa

15.8.2017   |   Veikko Törrönen

Panostus asiakaskokemukseen kannattaa! Luin hiljattain mielenkiintoisen Harvard Business Review:in artikkelin (linkki), jossa...

Jatka lukemista

Ota yhteyttä.

   

Tai jätä viesti tällä lomakkeella, niin olemme sinuun yhteydessä.

  • Tämä sivusto ja lomake on suojattu reCAPTCHA:lla ja Googlen Yksityisyyskäytännöllä sekä Käyttöehdoilla.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.