Blogikirjoitukset aiheesta: Blogi
Strateginen näkemys – näin rakennat vahvan perustan yrityksesi strategisille valinnoille
5.11.2024 | Veikko Törrönen
Strateginen näkemys? Miten sen pystyy muodostamaan, kun kaikki ympärillämme muuttuu kiihtyvällä tahdilla? Miksi...
Jatka lukemistaMust win battle – ohjeet valintaan ja arkeen viemiseen
1.10.2024 | Veikko Törrönen
Must win battle? Mitä se tarkoittaa? Miksi se on niin suosittu modernissa strategiatyössä? Millainen on hyvä MWB? Miten...
Jatka lukemistaKilpailuetu – 4 askeeleen ohjeet kilpailuedun rakentamiseen
1.9.2024 | Veikko Törrönen
Kilpailuetu? Mitä se tarkoitaa? Mistä kilpailuetu syntyy ja miten kilpailuetua rakennetaan johdonmukaisesti? Jos etsit...
Jatka lukemistaAsiakasymmärrys – 4 syytä miksi siihen kannattaa panostaa
8.8.2024 | Sanna Helttunen
Asiakasymmärrys? Mitä sillä tarkoitetaan? Miksi sitä tulisi kerätä? Mitä hyötyä siitä yritykselle on? Jos vastaukset...
Jatka lukemistaStrategian laatiminen – näillä 4:llä askeleella onnistut!
1.8.2024 | Veikko Törrönen
Strategian laatiminen agendalla? Miksi perinteinen strategian laatimisen tapa ei enää toimi? Mikä sitten on tähän...
Jatka lukemistaStrategian jalkauttaminen – alansa johtavat yritykset hyödyntävät tätä mallia!
12.6.2024 | Veikko Törrönen
Strategian jalkauttaminen? Miksi se on nykyisin niin haasteellista? Miten toimialansa johtavat yritykset jalkauttavat...
Jatka lukemistaKetterä ja rullaava strategia – näin otat homman haltuun!
16.5.2024 | Veikko Törrönen
Ketterä ja rullaava strategia? Mikä se tarkoittaa käytännössä? Miksi strategiatyön tulisi olla ketterää - ja miten sitä...
Jatka lukemistaYrityksen missio – 10 esimerkkiä ja simppelit ohjeet!
1.4.2024 | Veikko Törrönen
Yrityksen missio? Mikä se on - ja millainen on hyvä missio yritykselle? Miten sellainen tulisi muotoilla? Jos etsit vastauksia...
Jatka lukemistaAsiakasuskollisuus – homma haltuun 4:llä stepillä!
19.3.2024 | Veikko Törrönen
Asiakasuskollisuus? Mitä se tarkoittaa? Miksi siihen kannattaa panostaa? Miten asiakasuskollisuutta kehitetään...
Jatka lukemistaStrategian päivitys – 4 simppeliä askelta onnistumiseen
20.2.2024 | Veikko Törrönen
Strategian päivitys agendalla? Milloin strategia tulisi päivittää? Miten se päivitetään? Jos etsit vastauksia näihin...
Jatka lukemistaStrategian toteuttaminen – näin onnistut!
3.1.2024 | Veikko Törrönen
Strategian toteuttaminen? Miten valittua strategiaa toteutetaan tehokkaasti? Miten ihmiset saadaan innostumaan sen...
Jatka lukemistaPalvelullistaminen – tässä on avain onnistumiseen!
1.12.2023 | Veikko Törrönen
Palvelullistaminen? Mitä se tarkoittaa ihan konkreettisesti ja miksi siitä kannattaisi olla kiinnostunut? Miten onnistua...
Jatka lukemistaAsiakaskokemus kilpailuetuna – varmista menestyminen tulevaisuudessa
13.11.2023 | Sanna Helttunen
Asiakaskokemus kilpailuetuna? Onko strategiassanne tunnistettu asiakaskokemus yhdeksi tulevaisuuden kilpailussa menestymisen...
Jatka lukemistaPalvelumuotoilu – tarjous helposti ja mukavasti!
15.10.2023 | Veikko Törrönen
Palvelumuotoilu - tarjous helposti, mukavasti ja laadukkaasti? Keneltä kannattaa pyytää tarjousta ja miten homma toimii? Jos...
Jatka lukemistaPalvelustrategia – 4 askelta sen tekemiseen
11.10.2023 | Veikko Törrönen
Palvelustrategia (tuotestrategia)? Mikä se on, miksi sellainen kannattaa tehdä – ja miten se tehdään? Jos etsit vastauksia...
Jatka lukemistaPalvelumuotoilua palveluna – 5 hyvää syytä ostaa asiantuntijuutta ketterästi!
13.9.2023 | Sanna Helttunen
Palvelumuotoilua palveluna perinteisen projektin sijaan? Miksi? Mikäs tässä toimintamallissa on etuna? Jos haluat ymmärtää...
Jatka lukemistaOKR-mallin käyttöönotto – huomioi 5 asiaa startissa!
15.8.2023 | Sanna Helttunen
OKR-mallin käyttöönotto agendalla? Vai harkitsetteko vielä? Kannattaa jatkaa lukemista, mikäli sinua kiinnostaa tietää...
Jatka lukemistaAsiakaslähtöisyys: näin nostat sen uudelle tasolle
5.6.2023 | Veikko Törrönen
Asiakaslähtöisyys? Mitä se on - ja miksi se on tärkeä aihe juuri nyt? Millä tasolla organisaatiosi on...
Jatka lukemistaArvot – 3 konkreettistä erimerkkiä organisaatioille
25.5.2023 | Sanna Helttunen
Arvot – mihin me niitä muka tarvitsemme? Tässä blogissa avataan kolmen esimerkin kautta sitä, miksi organisaation kannattaa...
Jatka lukemistaTyöntekijäkokemuksen kehittäminen – OKR auttaa näillä 4:llä tavalla
19.4.2023 | Sanna Helttunen
Työntekijäkokemuksen kehittäminen? Miten tuoda merkityksellisyyden tunnetta osaksi arjen tekemistä? Entä, miten voimme...
Jatka lukemistaPalveluiden tuotteistaminen – huomioi tämä yksi asia ja onnistu
3.10.2022 | Veikko Törrönen
Mitä palveluiden tuotteistaminen tarkoittaa? Miksi se on tärkeää? Mikä on tuotteistamisen kaikista tärkein elementti? Jos...
Jatka lukemistaOmistajastrategia – huomioi nämä 8 asiaa ja onnistut
9.9.2022 | Veikko Törrönen
Omistajastrategia? Mikä se on? Miksi se on tärkeä? Mitä sen tekemisessä tulisi huomioida? Jos etsit vastauksia näihin...
Jatka lukemistaPalvelulupaus – parhaisiin on kiteytetty nämä 6 muuttujaa
1.8.2022 | Veikko Törrönen
Palvelulupaus? Mikä se on? Miksi se on tärkeä? Millainen palvelulupaus puhuttelee juuri oikeanlaisia asiakkaita ja tuo lisää...
Jatka lukemistaMikä on visio? Simppeli kiteytys ja 10 esimerkkiä
1.7.2022 | Veikko Törrönen
Mikä on visio? Mitä konkreettista hyötyä siitä on liiketoiminnalle? Millainen on hyvä yrityksen visio? Jos etsit vastauksia...
Jatka lukemistaMikä on OKR? Näin testaat mallia ketterästi!
2.6.2022 | Veikko Törrönen
Mikä on OKR? Mitä hyötyä siitä on? Miten voisin hyödyntää sitä omassa työssäni? Jos etsit vastauksia näihin...
Jatka lukemistaPalvelumuotoiluesimerkkejä vuosien varrelta
4.5.2022 | Veikko Törrönen
Palvelumuotoiluesimerkkejä vuosien varrelta -blogikirjoituksen ajatus lähti asiakastarinoiden päivityksen yhteydessä....
Jatka lukemistaSinisen meren strategia – 6 keinoa päästä pois punaiselta mereltä
27.1.2022 | Anna Mari Koutroukides
Sinisen meren strategia? Mitä se tarkoittaa konkreettisesti? Mikä on punainen meri - ja miten siltä pääsee pois? Jos etsit...
Jatka lukemistaAsiakaskokemuksen johtaminen – ota nämä tasot haltuun!
22.11.2021 | Veikko Törrönen
Asiakaskokemuksen johtaminen? Millaisten vaiheiden kautta se kehittyy? Miten asiakaskokemusta johdetaan systemaattisesti? Jos...
Jatka lukemistaAsiakasarvon tuottaminen ja palvelumuotoilu
24.10.2021 | Anna Mari Koutroukides
Asiakasarvon tuottaminen – sehän on itsestään selvää – vai mitä? Ei. Asiakasarvon tuottaminen ei onnistu...
Jatka lukemistaStrateginen johtaminen ihmislähtöisesti – näin se tehdään!
1.9.2021 | Veikko Törrönen
Mitä tarkoittaa strateginen johtaminen ja miten sitä tehdään tuloksellisesti? Miksi ja miten yrityksen työntekijät ja...
Jatka lukemistaOta yhteyttä.
Tai jätä viesti tällä lomakkeella, niin olemme sinuun yhteydessä.