Kreapal logo OTA YHTEYTTÄ >

Blogikirjoitukset aiheesta: Blogi

strateginen-näkemys

Strateginen näkemys – näin rakennat vahvan perustan yrityksesi strategisille valinnoille

5.11.2024   |   Veikko Törrönen

Strateginen näkemys? Miten sen pystyy muodostamaan, kun kaikki ympärillämme muuttuu kiihtyvällä tahdilla? Miksi...

Jatka lukemista

Must win battle – ohjeet valintaan ja arkeen viemiseen

1.10.2024   |   Veikko Törrönen

Must win battle? Mitä se tarkoittaa? Miksi se on niin suosittu modernissa strategiatyössä? Millainen on hyvä MWB? Miten...

Jatka lukemista

Kilpailuetu – 4 askeeleen ohjeet kilpailuedun rakentamiseen

1.9.2024   |   Veikko Törrönen

Kilpailuetu? Mitä se tarkoitaa? Mistä kilpailuetu syntyy ja miten kilpailuetua rakennetaan johdonmukaisesti? Jos etsit...

Jatka lukemista
asiakasymmärrys

Asiakasymmärrys – 4 syytä miksi siihen kannattaa panostaa

8.8.2024   |   Sanna Helttunen

Asiakasymmärrys? Mitä sillä tarkoitetaan? Miksi sitä tulisi kerätä? Mitä hyötyä siitä yritykselle on? Jos vastaukset...

Jatka lukemista
strategian-laatiminen

Strategian laatiminen – näillä 4:llä askeleella onnistut!

1.8.2024   |   Veikko Törrönen

Strategian laatiminen agendalla? Miksi perinteinen strategian laatimisen tapa ei enää toimi? Mikä sitten on tähän...

Jatka lukemista
strategian-jalkauttaminen

Strategian jalkauttaminen – alansa johtavat yritykset hyödyntävät tätä mallia!

12.6.2024   |   Veikko Törrönen

Strategian jalkauttaminen? Miksi se on nykyisin niin haasteellista? Miten toimialansa johtavat yritykset jalkauttavat...

Jatka lukemista

Ketterä ja rullaava strategia – näin otat homman haltuun!

16.5.2024   |   Veikko Törrönen

Ketterä ja rullaava strategia? Mikä se tarkoittaa käytännössä? Miksi strategiatyön tulisi olla ketterää - ja miten sitä...

Jatka lukemista

Yrityksen missio – 10 esimerkkiä ja simppelit ohjeet!

1.4.2024   |   Veikko Törrönen

Yrityksen missio? Mikä se on - ja millainen on hyvä missio yritykselle? Miten sellainen tulisi muotoilla? Jos etsit vastauksia...

Jatka lukemista

Asiakasuskollisuus – homma haltuun 4:llä stepillä!

19.3.2024   |   Veikko Törrönen

Asiakasuskollisuus? Mitä se tarkoittaa? Miksi siihen kannattaa panostaa? Miten asiakasuskollisuutta kehitetään...

Jatka lukemista
strategian-päivitys

Strategian päivitys – 4 simppeliä askelta onnistumiseen

20.2.2024   |   Veikko Törrönen

Strategian päivitys agendalla? Milloin strategia tulisi päivittää? Miten se päivitetään?  Jos etsit vastauksia näihin...

Jatka lukemista
strategian-toteuttaminen

Strategian toteuttaminen – näin onnistut!

3.1.2024   |   Veikko Törrönen

Strategian toteuttaminen? Miten valittua strategiaa toteutetaan tehokkaasti? Miten ihmiset saadaan innostumaan sen...

Jatka lukemista

Palvelullistaminen – tässä on avain onnistumiseen!

1.12.2023   |   Veikko Törrönen

Palvelullistaminen? Mitä se tarkoittaa ihan konkreettisesti ja miksi siitä kannattaisi olla kiinnostunut? Miten onnistua...

Jatka lukemista

Asiakaskokemus kilpailuetuna – varmista menestyminen tulevaisuudessa

13.11.2023   |   Sanna Helttunen

Asiakaskokemus kilpailuetuna? Onko strategiassanne tunnistettu asiakaskokemus yhdeksi tulevaisuuden kilpailussa menestymisen...

Jatka lukemista
palvelumuotoilu - tarjous

Palvelumuotoilu – tarjous helposti ja mukavasti!

15.10.2023   |   Veikko Törrönen

Palvelumuotoilu - tarjous helposti, mukavasti ja laadukkaasti? Keneltä kannattaa pyytää tarjousta ja miten homma toimii? Jos...

Jatka lukemista
palvelustrategia

Palvelustrategia – 4 askelta sen tekemiseen

11.10.2023   |   Veikko Törrönen

Palvelustrategia (tuotestrategia)? Mikä se on, miksi sellainen kannattaa tehdä – ja miten se tehdään? Jos etsit vastauksia...

Jatka lukemista
Palvelumuotoilua-palveluna

Palvelumuotoilua palveluna – 5 hyvää syytä ostaa asiantuntijuutta ketterästi!

13.9.2023   |   Sanna Helttunen

Palvelumuotoilua palveluna perinteisen projektin sijaan? Miksi? Mikäs tässä toimintamallissa on etuna? Jos haluat ymmärtää...

Jatka lukemista
okr-mallin käyttöönotto

OKR-mallin käyttöönotto – huomioi 5 asiaa startissa!

15.8.2023   |   Sanna Helttunen

OKR-mallin käyttöönotto agendalla? Vai harkitsetteko vielä? Kannattaa jatkaa lukemista, mikäli sinua kiinnostaa tietää...

Jatka lukemista

Asiakaslähtöisyys: näin nostat sen uudelle tasolle

5.6.2023   |   Veikko Törrönen

Asiakaslähtöisyys? Mitä se on - ja miksi se on tärkeä aihe juuri nyt? Millä tasolla organisaatiosi on...

Jatka lukemista
arvot

Arvot – 3 konkreettistä erimerkkiä organisaatioille

25.5.2023   |   Sanna Helttunen

Arvot – mihin me niitä muka tarvitsemme? Tässä blogissa avataan kolmen esimerkin kautta sitä, miksi organisaation kannattaa...

Jatka lukemista

Työntekijäkokemuksen kehittäminen – OKR auttaa näillä 4:llä tavalla

19.4.2023   |   Sanna Helttunen

Työntekijäkokemuksen kehittäminen? Miten tuoda merkityksellisyyden tunnetta osaksi arjen tekemistä? Entä, miten voimme...

Jatka lukemista

Palveluiden tuotteistaminen – huomioi tämä yksi asia ja onnistu

3.10.2022   |   Veikko Törrönen

Mitä palveluiden tuotteistaminen tarkoittaa? Miksi se on tärkeää? Mikä on tuotteistamisen kaikista tärkein elementti? Jos...

Jatka lukemista

Omistajastrategia – huomioi nämä 8 asiaa ja onnistut

9.9.2022   |   Veikko Törrönen

Omistajastrategia? Mikä se on? Miksi se on tärkeä? Mitä sen tekemisessä tulisi huomioida? Jos etsit vastauksia näihin...

Jatka lukemista

Palvelulupaus – parhaisiin on kiteytetty nämä 6 muuttujaa

1.8.2022   |   Veikko Törrönen

Palvelulupaus? Mikä se on? Miksi se on tärkeä? Millainen palvelulupaus puhuttelee juuri oikeanlaisia asiakkaita ja tuo lisää...

Jatka lukemista
mikä-on-visio

Mikä on visio? Simppeli kiteytys ja 10 esimerkkiä

1.7.2022   |   Veikko Törrönen

Mikä on visio? Mitä konkreettista hyötyä siitä on liiketoiminnalle? Millainen on hyvä yrityksen visio? Jos etsit vastauksia...

Jatka lukemista

Mikä on OKR? Näin testaat mallia ketterästi!

2.6.2022   |   Veikko Törrönen

Mikä on OKR? Mitä hyötyä siitä on? Miten voisin hyödyntää sitä omassa työssäni? Jos etsit vastauksia näihin...

Jatka lukemista
palvelumuotoilu esimerkkejä

Palvelumuotoiluesimerkkejä vuosien varrelta

4.5.2022   |   Veikko Törrönen

Palvelumuotoiluesimerkkejä vuosien varrelta -blogikirjoituksen ajatus lähti asiakastarinoiden päivityksen yhteydessä....

Jatka lukemista
sinisen-meren-strategia

Sinisen meren strategia – 6 keinoa päästä pois punaiselta mereltä

27.1.2022   |   Anna Mari Koutroukides

Sinisen meren strategia? Mitä se tarkoittaa konkreettisesti? Mikä on punainen meri - ja miten siltä pääsee pois? Jos etsit...

Jatka lukemista

Asiakaskokemuksen johtaminen – ota nämä tasot haltuun!

22.11.2021   |   Veikko Törrönen

Asiakaskokemuksen johtaminen? Millaisten vaiheiden kautta se kehittyy? Miten asiakaskokemusta johdetaan systemaattisesti? Jos...

Jatka lukemista
asiakasarvon-tuottaminen

Asiakasarvon tuottaminen ja palvelumuotoilu

24.10.2021   |   Anna Mari Koutroukides

Asiakasarvon tuottaminen – sehän on itsestään selvää – vai mitä? Ei.   Asiakasarvon tuottaminen ei onnistu...

Jatka lukemista
strateginen-johtaminen

Strateginen johtaminen ihmislähtöisesti – näin se tehdään!

1.9.2021   |   Veikko Törrönen

Mitä tarkoittaa strateginen johtaminen ja miten sitä tehdään tuloksellisesti? Miksi ja miten yrityksen työntekijät ja...

Jatka lukemista

Ota yhteyttä.

   

Tai jätä viesti tällä lomakkeella, niin olemme sinuun yhteydessä.

  • Tämä sivusto ja lomake on suojattu reCAPTCHA:lla ja Googlen Yksityisyyskäytännöllä sekä Käyttöehdoilla.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.