Asiakkaat
Asiakkaitamme
Meistä sanottua
Saimme selkeän uuden strategian sekä meille räätälöidyn OKR-mallin sen toimeenpanoon. Meillä on nyt tiukka fokus ja priorisointi – tämä helpottaa ja tehostaa muutoksen johtamista merkittävästi! Suosittelen lämpimästi KREAPALia strategiatyön kumppaniksi. Tutustu asiakastarinaan TÄSTÄ.
Pasi Gerpe Myyntijohtaja, Suomen Rakennuskone Oy

Olimme jo aikaisemmin työstäneet OKR-mallin valmiiksi Kreapalin kanssa. Nyt kirkastimme konserni- ja liiketoimintastrategiat. Selkeä prosessi, tehokas fasilitointi ja ”keep it simple” -tyyli toimi meille hienosti! Suosittelemme mielellämme Kreapalia kumppaniksi strategiatyöhön. Tutustu asiakastarinaan TÄSTÄ.
Janne Mansukoski Toimitusjohtaja, Lehtipiste-konserni

Saimme konseptoitua OKR-mallilla meille sopivan strategian toimeenpanon ja kehityksen johtamisen tavan. Nyt pystymme keskittymään strategiamme näkökulmasta tärkeimpiin teemoihin. KREAPAL sparrasi ja selkeytti sopivasti – suosittelen mielelläni. Tutustu asiakastarinaan TÄSTÄ.
Mikko Alanko CDO, Koiviston Auto Group

Toimintaympäristömme oli muuttunut nopeasti ja aiempi strategia jätti liikaa tulkinnanvaraa. Uusi strategiamme on konkreettinen ja helppo viedä eteenpäin henkilöstön, johdon ja hallituksen kanssa.
Olemme erittäin tyytyväisiä tähän projektiin. Tutustu asiakastarinaan TÄSTÄ.
Anton Hyseni Toimitusjohtaja, Soldem Oy

Halusimme tällä kertaa innostaa, motivoida ja sitouttaa koko henkilöstömme strategiatyöhön. Työ sujui erinomaisesti. Suosittelemme jokaiselle osallistavaa strategiatyötä harkitsevalle yhteistyötä KREAPALin kanssa. Tutustu asiakastarinaan TÄSTÄ.
Petteri Palmi Kehityspäällikkö, Helsingin asumisoikeus Oy

Yhteistyö KREAPALin kanssa eteni tehokkaasti ja suunnitellusti. Projektin lopputuloksena meille kiteytyi selkeä suunnitelma siitä, miten asiakaskokemusta johdetaan ja kehitetään systemaattisesti. Nyt toteutamme suunnitelmaa käytännössä – ja se toimii hienosti.
Magnus Björklund Toimitusjohtaja, Volvo Finland Ab

Saimme vuosia kestäneen strategiatyömme hienosti kiteytettyä. Tästä eteenpäin myös strategian jalkauttaminen on hallussa OKR-mallilla. KREAPALin rento ja kannustava ote toimi meille hyvin! Tutustu asiakastarinaan TÄSTÄ.
Jukka Ylitalo Toimitusjohtaja, Länsilinjat Oy

Omin voimin tehtynä palvelumuotoilusta jää usein puuttumaan asiakasnäkökulma, prosessi venyy ja keskittyy liikaa sisäiseen laatikkoleikkiin. KREAPAL kuunteli ja ohjasi meitä tehokkaasti. Tutustu asiakastarinaan TÄSTÄ.
Marko Silen Lakiasiainjohtaja, Helsingin seudun kauppakamari

KREAPAL auttoi meitä luomaan OKR-mallilla selkeyttä ja yhdenmukaisuutta konsernimme tavoiteasetantaan ja seurantaan. He ovat käytännönläheinen ja asiantunteva kumppani, jonka kanssa on helppo tehdä yhteistyötä selkeällä suomella eikä konsulttijargonilla. Tutustu asiakastarinaan TÄSTÄ.
Nina Pyyhtiä Talousjohtaja, Lehtipiste-konserni

Strategiatyö KREAPALin kanssa on ollut paljon enemmän kuin uskalsimme toivoa! Yhdessä suunnitellut toimenpiteet ovat konkreettisia, ymmärrettäviä ja ennen kaikkea sellaisia, jotka auttavat meitä fokusoimaan oikeisiin asioihin. Tutustu tarinaan TÄSTÄ.
Heli Keskinen Toimitusjohtaja, Kangasalan Sanomat Oy

Saimme KREAPALin fasilitoimista työpajoista erinomaisen startin OKR-mallin käyttöönotolle.
Erityisen tyytyväinen olen Veikon valmentavaan työtapaan: hän innosti meidät aidosti mukaan ja varmisti käytännön tekemisen kautta sen, että kaikki oivalsivat mallin idean. Kokonaisarvosana 5/5 – suosittelen!
Hanna Sieppi Toimitusjohtaja, Oksasen Puutarha Oy

Yhteistyön lopputuloksena syntyi uusi arvolupaus, sekä palvelutarjonnan tuotteistus. KREAPAL veti projektin aktiivisella ja energisellä otteella – ja haastoi meitä sopivasti. Suosittelen. Tutustu asiakastarinaan TÄSTÄ.
Miikka Veikkola Asiakkuus- ja kehitysjohtaja, Loimua Oy

Tuotteistimme täysin uuden kestävän kehityksen palvelun toimialallemme! KREAPALin Veikko johti prosessia jämäkällä ja innostavalla otteella upeasti kohti maalia: erinomaista työtä. Tutustu tarinaan TÄSTÄ.
Marko Björklund Toimitusjohtaja, Offistore Oy

Strategian napakoittaminen ja konkretisointi sujui alusta loppuun asti ryhdikkäästi – ja sai paljon positiivista palautetta työhön osallistuneilta. Kokemukseni perusteella voin suositella KREAPALia kumppaniksi moderniin ja osallistavaan strategiatyöhön.
Juha Leppäniemi Toimitusjohtaja, Ahlman

Olimme tehneet edellisenä keväänä onnistuneen palvelumuotoiluprojektin KREAPALin kanssa, joten tietysti haastoimme heidät mukaan myös meidän strategiaprojektiin. Olen erittäin tyytyväinen strategiatyön lopputulokseen. Se on aidosti koko Sillan tekemä. Suosittelen ehdottomasti KREAPALia kumppaniksi strategiatyöhön. Tutustu asiakastarinaan TÄSTÄ.
Kati Paulin Toimitusjohtaja, Silta Oy

Halusimme ottaa strategiatyöhön mukaan sekä oman henkilökunnan että asiakkaamme – oikeasti. Aiemmin käytetyillä tavoilla strategian kehittäminen jäi helposti irralliseksi arkitoiminnasta. Saimme kirkastettua meidän yhteisen innostavan tahtotilan, tärkeimmät teemat, tavoitteet, mittarit ja niiden toteutumista tukevan käytännön tekemisen! Tutustu asiakastarinaan TÄSTÄ.
Jonna Rantala Toimitusjohtaja, Isännöintipalvelu Järvinen Oy

Olemme yhdistymässä suuren kiertotalousyrityksen kanssa ja tarvitsimme strategiatyöhön osaavaa kumppania – ja sen myös saimme. Veikko auttoi meitä kiteyttämään yhteisen yrityksemme tärkeimmät strategiset tavoitteet todella tehokkaasti.
Tulevaisuudessa kaikkien yksiköidemme seinällä näkyy yhteistyömme tulokset! Kiitos ja suositus.
Olli Kellokumpu Toimitusjohtaja, Stena Recycling Oy

Uusi palvelukonseptimme tulee haastamaan toimialan perinteitä ja auttamaan asiakkaitamme konkreettisesti kohti vastuullisuutta!
KREAPALin menetelmät varmistivat sen, että fokus pysyi asiakkaille tuotettavassa arvossa. Suosittelen. Tutustu asiakastarinaan TÄSTÄ.
Markus Meinen Kaupallinen johtaja, Muotolevy Oy

Asiakastarinoita

Strategian uudistaminen ja toimeenpano tehostaa muutoksen johtamista
Strategian uudistaminen ja toimeenpano OKR-mallilla koko henkilöstö fiksusti mukaan osallistaen? Miten tällainen työ...
Tutustu asiakastarinaan
Konsernistrategia ohjaamaan liiketoimintojen strategiatyötä
Strategiatyö konsernille ja liiketoimintayhtiöille? Miten tämän kaltainen kokonaisuus kannattaa toteuttaa – ja missä...
Tutustu asiakastarinaan
Strategian toimeenpano ja kehitystyö haltuun OKR-mallilla
Strategian toimeenpano ja kehitystyö haltuun? Miten? Onko siihen olemassa mallia, joka sopii jokaiselle organisaatiolle? Jos...
Tutustu asiakastarinaan
Strategia, jota on helppo viedä eteenpäin
Liiketoimintastrategia? Mitä vaiheita sen tekemisessä on? Mitä työssä kannattaa huomioida? Millainen on hyvä...
Tutustu asiakastarinaan
Strateginen muutos aidosti osaksi arjen tekemistä
Osallistava strategiatyö? Miten se toteutetaan käytännössä? Jos pohdit vastauksia edellisiin, tutustu tähän...
Tutustu asiakastarinaan
Strategian kiteyttäminen ja jalkautus OKR-mallilla
Strategian kiteytys ja jalkautus? Miten se toteutetaan käytännössä? Kannattaako työhön ottaa kumppania avuksi ja jos niin...
Tutustu asiakastarinaan
OKR-malli ohjaamaan tavoitejohtamista
Toteutimme kevään aikana PK-yrityksille suunnatun OKR-valmennuksen, joka sisälsi koulutuksen lisäksi mallin pilotoinnin ja...
Tutustu asiakastarinaan
OKR-malli haltuun konsernissa ja liiketoimintayhtiöissä
OKR-malli haltuun? Miten se toteutetaan käytännössä - ja mitä siinä tulee huomioida? Jos etsit napakkaa...
Tutustu asiakastarinaan
Strategia tuo fokusta ja mielenrauhaa johtamiseen
Strategiatyö arkeen Strategiatyö arkeen oli kantavana teemana liiketoimintamuotoiluprojektille, jonka pääsimme toteuttamaan...
Tutustu asiakastarinaan
Koko henkilöstö sitoutuu strategian tekemiseen ja toteuttamiseen
Strategia arkeen pk-yrityksessä yhteiskehittämällä? Miten se tehdään konkreettisesti? Jos kaipaat käytännön...
Tutustu asiakastarinaan
Yhdessä tehtyyn strategiaan on helppo sitoutua
Strategian yhteiskehittäminen? Miten se toteutetaan käytännössä? Jos etsit asiakastarinaa käytännön toteutuksesta,...
Tutustu asiakastarinaan
Omistajastrategia perheyritykselle
Omistajastrategia perheyritykselle Omistajastrategia perheyritykselle? Miten se kannattaa tehdä? Jos etsit napakkaa...
Tutustu asiakastarinaan
Asiakaskokemuksen 2.0 -konsepti innostaa henkilöstön mukaan
Asiakaskokemuksen strategiatyö energia-alalle Asiakaskokemuksen strategiatyö on jotakin, mitä jokaisen organisaation, joka on...
Tutustu asiakastarinaan
Vahva perusta asiakaskokemuksen johtamiselle
Asiakaskokemuksen johtaminen julkisella sektorilla haltuun Asiakaskokemuksen johtaminen julkisella sektorilla? Mitenkäs se...
Tutustu asiakastarinaan
Asiakaskokemuksen kehittäminen ja johtaminen haltuun
Asiakaskokemuksen kehittäminen ja johtaminen haltuun? Mitenkä se tehdään? Jos etsit napakkaa asiakastarinaa käytännön...
Tutustu asiakastarinaan
Asiakaskokemusstrategia ja toimenpiteet sen toteuttamiseen
Asiakaskokemuksen systemaattinen kehittäminen haltuun! Asiakaskokemuksen systemaattinen kehittäminen? Mitenkäs se tapahtuu?...
Tutustu asiakastarinaan
Uusi palvelukonsepti haastaa toimialan perinteitä
Palvelukonsepti, joka haastaa toimialan perinteitä - ja auttaa konkreettisesti kohti vastuullisuutta? Miten tämän kaltainen...
Tutustu asiakastarinaan
Uusi arvolupaus ja palvelutarjonnan tuotteistus
Palvelumuotoilua hyödynnettiin ajattelu- ja työtapana projektissa, jonka tavoitteena oli Loimua Oy:n arvolupauksen ja...
Tutustu asiakastarinaan
Kilpailuetua palveluiden tuotteistamisella
Kilpailuetua palvelumuotoilemalla? Miten ihmeessä? Jos etsit napakkaa asiakastarinaa käytännön toteutuksesta, suosittelen...
Tutustu asiakastarinaan
Palvelutarjonnan kuvaaminen uudella tavalla
Palvelumuotoilu selkeytti Kauppakamarin palvelutarjonnan Palvelumuotoilu selkeytti Helsingin seudun kauppakamarin...
Tutustu asiakastarinaan
Innovatiivisen konseptin palvelumuotoilu
Innovatiivisen konseptin palvelumuotoilu Innovatiivisen konseptin palvelumuotoilu on homma, jota ei pääse toteuttamaan...
Tutustu asiakastarinaan
Selkeyttä skaalautuvaan palvelumalliin
Palvelumuotoilulla selkeyttä skaalautuvaan palvelumalliin Meillä oli ilo toteuttaa kevään 2019 aikana...
Tutustu asiakastarinaan
Palvelun tuotteistus toimialaa muuttavalle innovaatiolle
Palvelun tuotteistus toimialaa muuttavalle innovaatiolle! Palvelun tuotteistus? Mitä se tarkoittaa konkreettisesti? Jos etsit...
Tutustu asiakastarinaan
Muotoiluajattelu osaksi yrityskulttuuria
Muotoiluajattelu osaksi yrityskulttuuria Muotoiluajattelu on käytännön keino hyvän asiakas- ja työntekijäkokemuksen...
Tutustu asiakastarinaan
Kilpailuedun ja palvelutarjonnan kirkastaminen
Kilpailuedun kirkastus palvelumuotoilua hyödyntämällä? Miten ihmeessä? Palvelumuotoilua hyödynnettiin menetelmänä...
Tutustu asiakastarinaan
Asiakaskokemus nosteeseen palvelumuotoilemalla
Asiakaskokemus nosteeseen Vaihtoplussalla Toteutimme syksyn 2018 aikana asiakas- ja työntekijäkokemuksen...
Tutustu asiakastarinaan