Kreapal logo OTA YHTEYTTÄ >

Asiakaskokemuksen systemaattinen kehittäminen haltuun | NMC Cellfoam Oy

Ihmisläheistä toimintaa: teimme asiat yksinkertaisella mutta tehokkaalla tavalla. Nyt meillä on selkeä yhteinen asiakaskokemuksen tahtotila ja konkreettiset toimenpiteet sen toteuttamiseen!

Asiakaskokemuksen systemaattinen kehittäminen haltuun!

Asiakaskokemuksen systemaattinen kehittäminen? Mitenkäs se tapahtuu? Jos etsit napakkaa asiakastarinaa käytännön toteutuksesta, suosittelen jatkamaan lukemista.

 

Case NMC Cellfoam Oy

Toteutimme asiakaskokemuksen kehityshankkeen NMC Cellfoam Oy:lle talven ja kevään 2022 aikana. Haastattelimme projektin päätyttyä myyntijohtaja Antti Filpusta siitä, mistä projektissa oikein oli kyse, mitä lopputuloksena syntyi – ja miten yhteistyö sujui. Alla haastattelun yhteenveto.

 

Kertoisitko muutamalla sanalla NMC Cellfoamista?

NMC Cellfoam on Pohjoismaiden johtava solumuovien, kumien ja eristeiden jatkojalostaja. Tehtaamme sijaitsevat Tampereella ja Kinnahultissa. Kilpailuvalttimme ovat suunnittelu, materiaali- ja sovellusosaaminen, jalostusteknologiat, joustavuus, nopeus, laatu ja luotettavuus. Lisätietoja TÄSTÄ.

 

Emme tunnistaneet asiakaskokemuksen syntymekanismia, eikä meillä ollut selkeää käsitystä sen nykytilasta. Emme olleet myöskään määritelleet asiakaskokemuksen tavoitteita, mittareita tai käytännön keinoja tavoitteiden saavuttamiseksi.

 

Minkälaisessa tilanteessa päädyit alun perin keskusteluihin kanssamme?

Emme tunnistaneet asiakaskokemuksen syntymekanismia, eikä meillä ollut selkeää käsitystä sen nykytilasta. Emme olleet myöskään määritelleet asiakaskokemuksen tavoitteita, mittareita tai käytännön keinoja tavoitteiden saavuttamiseksi.

 

Miksi valitsitte KREAPALin kumppaniksi? 

Palvelu oli kuvattu yhteistyöehdotuksella hyvin selkeästi. Siinä keskityttiin ymmärtämään ja ratkaisemaan juurisyyt – ja luomaan systemaattinen prosessi asiakaskokemuksen yhteisten tavoitteiden saavuttamiseksi. Nykytilan kuvausta ei juurikaan muilla toimijoilla ollut palvelukuvauksessa.

 

Nyt meillä on selkeä yhteinen asiakaskokemuksen tahtotila ja konkreettiset toimenpiteet sen toteuttamiseen!

 

Mitä yhteistyön lopputuloksena syntyi?

Muotoilimme prosessit, jotka sopivat meidän ja asiakkaiden tarpeisiin. Ymmärsimme yhdessä meidän haasteemme ja ratkaisimme ne yhteistyöllä. Työ on vasta alussa, mutta nyt meillä on selkeä yhteinen asiakaskokemuksen tahtotila ja konkreettiset toimenpiteet sen toteuttamiseen!

 

Ihmisläheistä toimintaa! Keep it simple, koska mikään kompleksinen ei toimi käytännössä – oli parhaita oppeja meille. Teimme asiat yksinkertaisella mutta tehokkaalla tavalla.

 

Miten yhteistyö mielestäsi sujui? 

Ihmisläheistä toimintaa! Keep it simple, koska mikään kompleksinen ei toimi käytännössä – oli parhaita oppeja meille. Teimme asiat yksinkertaisella mutta tehokkaalla tavalla.

Nyt on melko helpottunut olo: auditointi on pian, mutta näillä kiteytyksillä tulemme sen haasteen voittamaan hienosti. Ja eihän tätä auditointia varten tehty… haluamme oikeasti tietää mitä asiakkaat meistä yrityksenä ajattelevat ja miksi (samoin työntekijät).

 

Kysyttäessä, kuinka todennäköisesti suosittelisit palveluitamme (asteikolla 1-10)?

10!

 

Homma haltuun teillä?

asiakaskokemuksen-systemaattinen-kehittaminen

Pyydä tarjous:
1️⃣  Varaa etätapaaminen TÄSTÄ, tai soita 040 7055 810.
2️⃣  Tavataan uudelleen ja käydään tarjous läpi. Siinä kaikki.

Jaa Someen:
FacebookTwitterLinkedIn

Ota yhteyttä.

   

Tai jätä viesti tällä lomakkeella, niin olemme sinuun yhteydessä.

  • Tämä sivusto ja lomake on suojattu reCAPTCHA:lla ja Googlen Yksityisyyskäytännöllä sekä Käyttöehdoilla.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.