Ajankohtaista
Palvelumuotoilu etäkoulutuksena?
29.3.2020 | Veikko Törrönen
Palvelumuotoilu etäkoulutuksena?
Palvelumuotoilu (service design) on ajattelu- ja työtapa, joka osallistaa palveluiden kehitykseen parhaat mahdolliset asiantuntijat: asiakkaat, työntekijät, sekä muut mahdolliset sidosryhmät. Hyvin muotoiltu palvelu tuottaa mm. parempaa asiakaskokemusta, työntekijäkokemusta, asiakaspysyvyyttä ja suosittelua. Nämä todentuvat omistajalle kannattavuuden parantumisena.
Palvelumuotoilusta puhutaan todella paljon juuri tällä hetkellä – eikä suotta. Työ, yhteiskunta ja talous muuttuvat kiihtyvällä tahdilla. Kuluttamisen painopisteen siirtyminen tavaroista palveluihin on nostanut palveluiden ja kokemusten tuottamisen merkityksen täysin uudelle tasolle. Palvelumuotoilu on palveluiden kehittämisen tehokkain menetelmä, joka vastaa erinomaisesti tämän aikakauden haasteisiin ja mahdollisuuksiin. Voit lukea lisää palvelumuotoilusta tästä. Palvelumuotoiluoppaan voit ladata tästä.
Teen tätä työtä aina aidosti suurella sydämellä ja rakkaudesta lajiin – eikä fyysinen etäisyys kykene tappamaan tätä tunnetta ❤.
Palvelumuotoilu etäkoulutuksena?
Korona-aika pakottaa useimmat meistä omaksumaan uusia työtapoja. Vedin viime viikolla elämäni ensimmäisen etävalmennuksen. Osaan asiani, mutta olin etukäteen hieman epävarma siitä, onnistunko herättämään tunteita ja sitä kautta pysyviä muistijälkiä – ja pitämään energiatasot korkealla 3 päivän ajan? Ja aivan turhaan! Alla sekä tilaajan, että osallistujien kirjalliset palautteet vuorovaikutteisesta koulutuksesta, jonka numeraalinen keskiarvo oli tasan 5/5!
Teen tätä työtä aina aidosti suurella sydämellä ja rakkaudesta lajiin – eikä fyysinen etäisyys kykene tappamaan tätä tunnetta ❤.
Puheet ja valmennukset etäyhteydellä yrityksellesi korona-aikana
Puhun ja valmennan sekä alla mainituilla otsikoilla että asiakkaiden tarkentamilla kulmilla kyseisistä aihepiireistä:
- Asiakaskokemus: mitä, miksi ja miten (strateginen taso tai perusteet)?
- Liiketoimintamuotoilu: mitä, miksi, mihin ja miten?
- Palvelumuotoilu: mitä, miksi, mihin ja miten (strateginen taso tai perusteet)?
Esimerkkejä viimeisistä puheista ja valmennuksista:
- Palvelupolku, joka maksimoi arvon asiakkaille, työntekijöille ja omistajalle.
- Toimialan paras asiakas- ja työntekijäkokemus eivät tapahdu itsestään, ne vaativat johtamismallia.
- Tuotteistaminen 2020-luvulla.
En toista vain muiden ajatuksia, vaan otan aktiivisesti kantaa liiketoimintalähtöisen muotoilun kehitykseen Suomessa: kehitän ja visualisoin uusia konsepteja, työkaluja ja menetelmiä. Koska olen tekijä, tuon mukaan aina uusimman teorian ja näkemyksen lisäksi sekä konkretiaa että käytännön esimerkkejä. Minua on kiitetty erityisesti kyvystäni oivalluttaa isoja kokonaisuuksia tavalla, joka puhuttelee niin organisaatioiden ylintä johtoa kuin työntekijöitäkin. Puheiden ja valmennusten hinnat löydät tästä.
Se meistä, minua kiinnostaa kuulla sinusta! Kuuntelen sinua ja yrityksesi tarpeita. Kerron myös reilusti, jos KREAPAL ole organisaatiollesi paras mahdollinen kumppani – ja ehdotan sopivampia tekijöitä. Soita 040 7055 810 tai
Kreapal numeroina
asiakkaista suosittelee
0 %* Vuodesta 2022 alkaen, jokaisen projektin asiakas on suositellut yhteistyötä kanssamme.
Ota yhteyttä.
Tai jätä viesti tällä lomakkeella, niin olemme sinuun yhteydessä.