Kreapal logo OTA YHTEYTTÄ >

Blogikirjoitukset aiheesta: Palvelumuotoilu

asiakasymmärrys

Asiakasymmärrys – 4 syytä miksi siihen kannattaa panostaa

8.8.2024   |   Sanna Helttunen

Asiakasymmärrys? Mitä sillä tarkoitetaan? Miksi sitä tulisi kerätä? Mitä hyötyä siitä yritykselle on? Jos vastaukset...

Jatka lukemista

Palvelullistaminen – tässä on avain onnistumiseen!

1.12.2023   |   Veikko Törrönen

Palvelullistaminen? Mitä se tarkoittaa ihan konkreettisesti ja miksi siitä kannattaisi olla kiinnostunut? Miten onnistua...

Jatka lukemista
palvelumuotoilu - tarjous

Palvelumuotoilu – tarjous helposti ja mukavasti!

15.10.2023   |   Veikko Törrönen

Palvelumuotoilu - tarjous helposti, mukavasti ja laadukkaasti? Keneltä kannattaa pyytää tarjousta ja miten homma toimii? Jos...

Jatka lukemista
palvelustrategia

Palvelustrategia – 4 askelta sen tekemiseen

11.10.2023   |   Veikko Törrönen

Palvelustrategia (tuotestrategia)? Mikä se on, miksi sellainen kannattaa tehdä – ja miten se tehdään? Jos etsit vastauksia...

Jatka lukemista
Palvelumuotoilua-palveluna

Palvelumuotoilua palveluna – 5 hyvää syytä ostaa asiantuntijuutta ketterästi!

13.9.2023   |   Sanna Helttunen

Palvelumuotoilua palveluna perinteisen projektin sijaan? Miksi? Mikäs tässä toimintamallissa on etuna? Jos haluat ymmärtää...

Jatka lukemista

Asiakaslähtöisyys: näin nostat sen uudelle tasolle

5.6.2023   |   Veikko Törrönen

Asiakaslähtöisyys? Mitä se on - ja miksi se on tärkeä aihe juuri nyt? Millä tasolla organisaatiosi on...

Jatka lukemista

Palveluiden tuotteistaminen – huomioi tämä yksi asia ja onnistu

3.10.2022   |   Veikko Törrönen

Mitä palveluiden tuotteistaminen tarkoittaa? Miksi se on tärkeää? Mikä on tuotteistamisen kaikista tärkein elementti? Jos...

Jatka lukemista

Palvelulupaus – parhaisiin on kiteytetty nämä 6 muuttujaa

1.8.2022   |   Veikko Törrönen

Palvelulupaus? Mikä se on? Miksi se on tärkeä? Millainen palvelulupaus puhuttelee juuri oikeanlaisia asiakkaita ja tuo lisää...

Jatka lukemista
palvelumuotoilu esimerkkejä

Palvelumuotoiluesimerkkejä vuosien varrelta

4.5.2022   |   Veikko Törrönen

Palvelumuotoiluesimerkkejä vuosien varrelta -blogikirjoituksen ajatus lähti asiakastarinoiden päivityksen yhteydessä....

Jatka lukemista
asiakasarvon-tuottaminen

Asiakasarvon tuottaminen ja palvelumuotoilu

24.10.2021   |   Anna Mari Koutroukides

Asiakasarvon tuottaminen – sehän on itsestään selvää – vai mitä? Ei.   Asiakasarvon tuottaminen ei onnistu...

Jatka lukemista
palvelumuotoilu ja asiakaskokemus

Palvelumuotoilu ja asiakaskokemus kuuluvat yhteen

10.8.2021   |   Veikko Törrönen

Palvelumuotoilu ja asiakaskokemus kuuluvat yhteen. Tässä blogikirjoituksessa kerrotaan, mitä on asiakaskokemus, mitä on...

Jatka lukemista
mitä on asiakaslähtöisyys

Mitä on asiakaslähtöisyys?

5.5.2021   |   Outi Nokkonen

Mitä on asiakaslähtöisyys palvelujen kehittämisessä? Asiakaslähtöisyys ymmärretään toisinaan väärin – sanotaan,...

Jatka lukemista
palvelumuotoilu julkisella sektorilla -verkkokurssi

Palvelumuotoilu julkisella sektorilla

15.12.2020   |   Outi Nokkonen & Elina Tervi

Palvelumuotoilu julkisella sektorilla on ajankohtainen aihe, johon on herätty ilahduttavin määrin. Mutta miten saada...

Jatka lukemista
palvelupolku

Mikä on palvelupolku? Näin se kannattaa tehdä!

24.2.2020   |   Veikko Törrönen

Mikä on palvelupolku? Miten se kannattaa tehdä? Miksi se on strategisesti tärkeä? Miten palvelupolkumalli auttaa...

Jatka lukemista
liiketoimintamuotoilu ja palvelumuotoilu

Liiketoimintamuotoilu ja palvelumuotoilu: empatian ja strategisen näkemyksen tasapainottajat

31.1.2020   |   Veikko Törrönen

Liiketoimintamuotoilu ja palvelumuotoilu puhuttavat paljon juuri täällä hetkellä. Tässä blogissa avataan...

Jatka lukemista

Mitä on palvelumuotoilu?

19.2.2019   |   Veikko Törrönen

Mitä on palvelumuotoilu? Miksi sitä kannattaa tehdä? Mihin palvelumuotoilua voi hyödyntää? Jos etsit vastauksia näihin...

Jatka lukemista
Liiketoiminnan johdon ja muotoilijoiden yhteistyö

Liiketoiminnan johdon ja muotoilijoiden yhteistyö tuottaa tulosta!

26.12.2018   |   Veikko Törrönen

Liiketoiminnan johdon ja muotoilijoiden yhteistyö tuottaa tulosta! Saimme viime viikolla päätökseen liiketoiminta- ja...

Jatka lukemista
asiakaslähtöisyys

Jahtaako asiakaslähtöisyys omaa häntäänsä?

31.5.2018   |   Veikko Törrönen

Asiakaslähtöisyys? Muotoiluajattelu? Palvelumuotoilu? Mitä muotoiluajattelu ja palvelumuotoilu tarkoittavat – eri tasoilla?...

Jatka lukemista
tuotekehitys

Tuotekehitys on rikki: onko tuotteita enää olemassa?

2.4.2018   |   Veikko Törrönen

Tuotekehitys on rikki: onko tuotteita enää olemassa? Ei asiakkaan aikakaudella, jossa myös jokainen tuote on palvelu....

Jatka lukemista
asiakaslähtöinen suunnittelu

Asiakaslähtöinen suunnittelu: “Mitä mä aattelen, et ne aattelee musta”

13.11.2017   |   Suvi Helén

Asiakaslähtöinen suunnittelu? Mitä se tarkoittaa konkreettisesti? Seesteisenä sunnuntaiaamuna juon rauhassa aamukahviani...

Jatka lukemista
mihin palvelumuotoilua voi hyödyntää?

Mihin palvelumuotoilua voi hyödyntää?

11.9.2017   |   Veikko Törrönen

Mihin palvelumuotoilua voi hyödyntää? Milloin palvelumuotoilusta on hyötyä? Mitä tuloksia voitte odottaa...

Jatka lukemista
miksi palvelumuotoilla?

Miksi palvelumuotoilla? Tutustu tutkimustuloksiin!

3.9.2017   |   Veikko Törrönen

Miksi palvelumuotoilla? Miksi palvelumuotoilu sopii tähän hetkeen? Pohdimme edellisessä blogikirjoituksessa vastausta...

Jatka lukemista

Ota yhteyttä.

   

Tai jätä viesti tällä lomakkeella, niin olemme sinuun yhteydessä.

  • Tämä sivusto ja lomake on suojattu reCAPTCHA:lla ja Googlen Yksityisyyskäytännöllä sekä Käyttöehdoilla.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.