Kreapal logo OTA YHTEYTTÄ >

ASIAKASKOKEMUSOPAS

Mitä on asiakaskokemus? Miksi siihen kannattaa investoida? Miten sitä johdetaan ja kehitetään? Mitä tuloksia voit odottaa investoinnista asiakaskokemukseen?  Lataa oppaamme ja tiedät.

Lataa opas »

  • Tämä sivusto ja lomake on suojattu reCAPTCHA:lla ja Googlen Yksityisyyskäytännöllä sekä Käyttöehdoilla.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
OPAS STRATEGIATYÖHÖN OKR OPAS: Strategia organisaatiosi arkeen OPAS PALVELUMUOTOILUUN ASIAKASKOKEMUSOPAS Etusivu

post_content); echo $content; ?>
Kreapal facebook Kreapal twitter Kreapal linkedin Kreapal instagram
Lisätietoja

Veikko on yrityksen perustaja, modernin strategiatyön ammattilainen ja palvelumuotoilija, jonka erityisosaamista on kompleksisten aiheiden yksinkertaistaminen.

Hän on johtanut kohta vuosikymmenen mittaisen yrittäjäuransa aikana strategia- ja palvelumuotoiluhankkeita niin yksityisellä kuin julkisellakin sektorilla, sekä ennen yrittäjäksi ryhtymistään asiakaskokemuksen kehittämistä merkittävässä suomalaisessa konsernissa.

Veikko Törrönen

[email protected]

040 705 5810

Linkedin

"

Veikko on yrityksen perustaja, modernin strategiatyön ammattilainen ja palvelumuotoilija, jonka erityisosaamista on kompleksisten aiheiden yksinkertaistaminen.

Hän on johtanut kohta vuosikymmenen mittaisen yrittäjäuransa aikana strategia- ja palvelumuotoiluhankkeita niin yksityisellä kuin julkisellakin sektorilla, sekä ennen yrittäjäksi ryhtymistään asiakaskokemuksen kehittämistä merkittävässä suomalaisessa konsernissa.

"

Mikään kompleksinen ei toimi käytännössä.

Lisätietoja

Sanna on modernin strategiatyön ammattilainen ja palvelumuotoilija, jonka erityisosaamista on asiakasymmärryksen kerääminen ja liiketoiminnallisen arvon tehokas hyödyntäminen.

Sannalla on yli kahden vuosikymmenen kokemus palveluliiketoiminnan johtamisesta ja kehittämisestä.

Sanna Helttunen

[email protected]

044 786 6007

Linkedin

"

Sanna on modernin strategiatyön ammattilainen ja palvelumuotoilija, jonka erityisosaamista on asiakasymmärryksen kerääminen ja liiketoiminnallisen arvon tehokas hyödyntäminen.

Sannalla on yli kahden vuosikymmenen kokemus palveluliiketoiminnan johtamisesta ja kehittämisestä.

 

 

"

Asiakaslähtöisyyttä ei voi fuskata.

[libre-form id="2255"]

[libre-form id="2255"]