ASIAKASKOKEMUSOPAS
Mitä on asiakaskokemus? Miksi siihen kannattaa investoida? Miten sitä johdetaan ja kehitetään? Mitä tuloksia voit odottaa investoinnista asiakaskokemukseen? Lataa oppaamme ja tiedät.
Lataa opas »Veikko on yrityksen perustaja, modernin strategiatyön ammattilainen ja palvelumuotoilija, jonka erityisosaamista on kompleksisten aiheiden yksinkertaistaminen.
Hän on johtanut kohta vuosikymmenen mittaisen yrittäjäuransa aikana strategia- ja palvelumuotoiluhankkeita niin yksityisellä kuin julkisellakin sektorilla, sekä ennen yrittäjäksi ryhtymistään asiakaskokemuksen kehittämistä merkittävässä suomalaisessa konsernissa.
Veikko Törrönen
"
Veikko on yrityksen perustaja, modernin strategiatyön ammattilainen ja palvelumuotoilija, jonka erityisosaamista on kompleksisten aiheiden yksinkertaistaminen.
Hän on johtanut kohta vuosikymmenen mittaisen yrittäjäuransa aikana strategia- ja palvelumuotoiluhankkeita niin yksityisellä kuin julkisellakin sektorilla, sekä ennen yrittäjäksi ryhtymistään asiakaskokemuksen kehittämistä merkittävässä suomalaisessa konsernissa.
"
Mikään kompleksinen ei toimi käytännössä.
Sanna on modernin strategiatyön ammattilainen ja palvelumuotoilija, jonka erityisosaamista on asiakasymmärryksen kerääminen ja liiketoiminnallisen arvon tehokas hyödyntäminen.
Sannalla on yli kahden vuosikymmenen kokemus palveluliiketoiminnan johtamisesta ja kehittämisestä.
Sanna Helttunen
"
Sanna on modernin strategiatyön ammattilainen ja palvelumuotoilija, jonka erityisosaamista on asiakasymmärryksen kerääminen ja liiketoiminnallisen arvon tehokas hyödyntäminen.
Sannalla on yli kahden vuosikymmenen kokemus palveluliiketoiminnan johtamisesta ja kehittämisestä.
"
Asiakaslähtöisyyttä ei voi fuskata.