Palvelumuotoilu
Haluatteko luoda uuden palvelun tai kehittää nykyistä palveluanne?
Palvelumuotoiluprojektiemme tyypilinen asiakas on ihan tavallinen keskisuuri yritys.
Tunnistatko ongelman?
- Teillä on idea uudesta palvelusta, mutta ei osaamista sen asiakaslähtöiseen kehittämiseen, tuotteistamiseen ja kaupallistamiseen.
- Palvelukokonaisuutenne on huonosti kuvattu: asiakkaanne eivät ymmärrä palveluidenne arvoa ja sitä miten ne liittyvät toisiinsa.
- Palvelunne on huonosti tuotteistettu ja kaupallistettu: ette saa riittävästi yhteydenottoja ja myynti takkuaa.
- Oma osaamisenne tai resurssinne eivät riitä laadukkaan palvelumuotoiluprojektin toteuttamiseen.
Näin autamme:
- Varmistamme ideanne asiakaslähtöiseksi, selkeästi tuotteistetuksi ja kaupallistetuksi palveluksi.
- Selkeytämme palvelukokonaisuutenne ja autamme kiteyttämään palvelunne arvolupauksen.
- Tuotteistamme ja kaupallistamme palvelunne, jotta ne ovat asiakkaille helppoja ymmärtää ja ostaa.
- Säästätte omia resurssejanne ulkoistamalla työn meille. Voitte luottaa osaamiseemme – me toimitamme aina sen minkä lupaamme.
3 tapaa, joilla voimme auttaa heti..
1️⃣ Haluatko selkeät ohjeet palveluiden asiakaslähtöiseen kehittämiseen?
Lataa palvelumuotoiluoppaamme tästä.
2️⃣ Haluatko oppia muilta?
Tutustu asiakastarinoihimme tästä.
3️⃣ Haluatko tarjouksen?
Soita 040 7055 810 tai varaa etätapaaminen.
Veikko Törrönen, modernin strategiatyön ammattilainen, palvelumuotoilija ja KREAPAL DESIGN Oy:n perustaja.