Asiakkaat
Asiakkaitamme
Meistä sanottua
Olimme jo aikaisemmin työstäneet OKR-mallin valmiiksi Kreapalin kanssa. Nyt kirkastimme konserni- ja liiketoimintastrategiat. Selkeä prosessi, tehokas fasilitointi ja ”keep it simple” -tyyli toimi meille hienosti! Suosittelemme mielellämme Kreapalia kumppaniksi strategiatyöhön. Tutustu asiakastarinaan TÄSTÄ.
Janne Mansukoski Toimitusjohtaja, Lehtipiste-konserni
Yhteistyö KREAPALin kanssa eteni tehokkaasti ja suunnitellusti. Projektin lopputuloksena meille kiteytyi selkeä suunnitelma siitä, miten asiakaskokemusta johdetaan ja kehitetään systemaattisesti. Nyt toteutamme suunnitelmaa käytännössä – ja se toimii hienosti.
Magnus Björklund Toimitusjohtaja, Volvo Finland Ab
Halusimme tällä kertaa innostaa, motivoida ja sitouttaa koko henkilöstömme strategiatyöhön. Työ sujui erinomaisesti. Suosittelemme jokaiselle osallistavaa strategiatyötä harkitsevalle yhteistyötä KREAPALin kanssa. Tutustu asiakastarinaan TÄSTÄ.
Petteri Palmi Kehityspäällikkö, Helsingin asumisoikeus Oy
KREAPALin kanssa tehdyn yhteistyön ansiosta saimme kiteytettyä asiakaskokemuksen strategian ja tavoitteet tehokkaasti. Lisäksi loimme suunnitelman siitä, miten lähdemme organisaatiossa viemään muutosta osaksi arkea. Lämmin suositus asiakaskokemuksen strategiseksi kumppaniksi julkiselle sektorille✔️ Tutustu asiakastarinaan TÄSTÄ.
Minna Maaria Lahtonen Asiakaskokemuksen projektipäällikkö, Varsinais-Suomen Sairaanhoitopiiri
Omin voimin tehtynä palvelumuotoilusta jää usein puuttumaan asiakasnäkökulma, prosessi venyy ja keskittyy liikaa sisäiseen laatikkoleikkiin. KREAPAL kuunteli ja ohjasi meitä tehokkaasti. Tutustu asiakastarinaan TÄSTÄ.
Marko Silen Lakiasiainjohtaja, Helsingin seudun kauppakamari
KREAPAL auttoi meitä luomaan OKR-mallilla selkeyttä ja yhdenmukaisuutta konsernimme tavoiteasetantaan ja seurantaan. He ovat käytännönläheinen ja asiantunteva kumppani, jonka kanssa on helppo tehdä yhteistyötä selkeällä suomella eikä konsulttijargonilla. Tutustu asiakastarinaan TÄSTÄ.
Nina Pyyhtiä Talousjohtaja, Lehtipiste-konserni
Täsmensimme, tiivistimme, kuvasimme ja luokittelimme palvelutarjontamme uudella tavalla. Yhteistyö KREAPALin kanssa oli avointa ja mutkatonta. Palvelumuotoilija Veikko Törrönen osasi avata silmiämme asiakkaan näkökulmasta ja haastaa meitä siiloistamme ulos. Tutustu asiakastarinaan TÄSTÄ.
Riitta Salmi Asiakkuusjohtaja, Helsingin seudun kauppakamari
Strategiatyö KREAPALin kanssa on ollut paljon enemmän kuin uskalsimme toivoa! Yhdessä suunnitellut toimenpiteet ovat konkreettisia, ymmärrettäviä ja ennen kaikkea sellaisia, jotka auttavat meitä fokusoimaan oikeisiin asioihin. Tutustu tarinaan TÄSTÄ.
Heli Keskinen Toimitusjohtaja, Kangasalan Sanomat Oy
Saimme KREAPALin fasilitoimista työpajoista erinomaisen startin OKR-mallin käyttöönotolle.
Erityisen tyytyväinen olen Veikon valmentavaan työtapaan: hän innosti meidät aidosti mukaan ja varmisti käytännön tekemisen kautta sen, että kaikki oivalsivat mallin idean. Kokonaisarvosana 5/5 – suosittelen!
Hanna Sieppi Toimitusjohtaja, Oksasen Puutarha Oy
Yhteistyön lopputuloksena syntyi uusi arvolupaus, sekä palvelutarjonnan tuotteistus. KREAPAL veti projektin aktiivisella ja energisellä otteella – ja haastoi meitä sopivasti. Suosittelen. Tutustu asiakastarinaan TÄSTÄ.
Miikka Veikkola Asiakkuus- ja kehitysjohtaja, Loimua Oy
Tuotteistimme täysin uuden kestävän kehityksen palvelun toimialallemme! KREAPALin Veikko johti prosessia jämäkällä ja innostavalla otteella upeasti kohti maalia: erinomaista työtä. Tutustu tarinaan TÄSTÄ.
Marko Björklund Toimitusjohtaja, Offistore Oy
Yhteistyö sujui erinomaisesti. Ilmapiiri oli sopivan rento ja vapautunut – ja Veikko helposti lähestyttävä. Suosittelen todellakin KREAPALin palveluita asiakaskokemuksen kehittämiseen! Tutustu asiakastarinaan TÄSTÄ.
Jussi Arola Kehitysjohtaja, IPP Oy
KREAPAL on osannut yhdistää palvelumuotoiluun vahvan liiketoimintanäkökulman. Olemme erittäin tyytyväisiä yhteistyöhön – ja erityisen tyytyväisiä KREAPALin kykyyn ottaa huomioon yrityksen oma kulttuuri ja olemassaoleva erityisosaaminen. Työpajat vietiin läpi positiivisella ja ratkaisukeskeisellä otteella. Tutustu asiakastarinaan TÄSTÄ.
Tuomas Muurinen Hallituksen puheenjohtaja, Kuulu Oy
Jo ensimmäisestä tarjousesittelystä syntyi sellainen luottamus, että KREAPAL on paras valinta meille ja emme todellakaan pettyneet! Veikolla on ihmeellinen kyky luoda monimutkaisesta yksinkertaista ja ymmärrettävää. Vilpittömät suositteluni palvelumuotoilun kumppaniksi julkiselle sektorille!
Petri Turunen Projektipäällikkö, Hyvinkään kaupunki
Strategian napakoittaminen ja konkretisointi sujui alusta loppuun asti ryhdikkäästi – ja sai paljon positiivista palautetta työhön osallistuneilta. Kokemukseni perusteella voin suositella KREAPALia kumppaniksi moderniin ja osallistavaan strategiatyöhön.
Juha Leppäniemi Toimitusjohtaja, Ahlman
Olimme tehneet edellisenä keväänä onnistuneen palvelumuotoiluprojektin KREAPALin kanssa, joten tietysti haastoimme heidät mukaan myös meidän strategiaprojektiin. Olen erittäin tyytyväinen strategiatyön lopputulokseen. Se on aidosti koko Sillan tekemä. Suosittelen ehdottomasti liiketoimintamuotoilua menetelmäksi ja KREAPALia kumppaniksi strategiatyöhön. Tutustu asiakastarinaan TÄSTÄ.
Kati Paulin Toimitusjohtaja, Silta Oy
Yhteistyö KREAPAL kanssa oli todella sujuvaa ja antoisaa. Muotoilimme yhdessä asiakaskokemusstrategian, oivallutimme asiakas- ja työntekijäkokemuksen merkitystä organisaatiollemme ja innostimme ihmisiä muotoilemaan muutosstrategiamme yhdessä! Tutustu asiakastarinaan TÄSTÄ.
Tiina Lillbacka Markkinointipäällikkö, Vaasan Sähkö Oy
Halusimme ottaa strategiatyöhön mukaan sekä oman henkilökunnan että asiakkaamme – oikeasti. Aiemmin käytetyillä tavoilla strategian kehittäminen jäi helposti irralliseksi arkitoiminnasta. Saimme kirkastettua meidän yhteisen innostavan tahtotilan, tärkeimmät teemat, tavoitteet, mittarit ja niiden toteutumista tukevan käytännön tekemisen! Tutustu asiakastarinaan TÄSTÄ.
Jonna Rantala Toimitusjohtaja, Isännöintipalvelu Järvinen Oy
Strategiaprojekti KREAPALin kanssa sujui oikein hyvin. Meillä on nyt yhdessä rakennettu innostava tahtotila, joka on purettu konkreettisiksi tavoitteiksi, sekä toistuvaksi tekemiseksi laajalla rintamalla. Vahva suositus.
Tero Ilomäki Toimitusjohtaja, Tampereen Viherrakennus Oy
Veikko ja KREAPAL ovat olleet avainasemassa sekä strategiamme että palvelukonseptimme muotoilussa osaksi kuluttajien arkea. Olemme erittäin tyytyväisiä meitä ja asiakkaita osallistavaan työtapaan ja projektin lopputulokseen. Kiitos vielä.
Markus Niemi Toimitusjohtaja, Innowash Oy
KREAPALin meillä pitämät palvelumuotoilukurssit ovat saaneet vuolaat kiitokset osallistujilta! Yleisarvosana tähän mennessä pidetyistä koulutuksista on huikea 4.7/5.
Eeva Harjula Koulutussuunnittelija & uravalmentaja, Saranen Consulting Oy
Yhteistyö KREAPALin kanssa sujui erinomaisesti! Palvelun kehityksessä tuli huomioitua niin ulkoinen asiakas kuin monet sisäisetkin asiakkaat ja/tai sidosryhmät. Tutustu asiakastarinaan TÄSTÄ.
Laura Poikkimäki Johtaja - liiketoimintaratkaisut ja laatu, Silta Oy
Liiketoimintamuotoiluhanke avasi monella tapaa meidän silmiämme. Yksi tärkeimmistä hyödyistä on ehdottomasti ollut henkilöstömme kanssa koettu yhteinen oivallus siitä, että tulevaisuuden kilpailukykyä rakennetaan ennen kaikkea vuorovaikutuksessa asiakkaiden kanssa. Suosittelen! Tutustu asiakastarinaan TÄSTÄ.
Mika Miesmäki Toimitusjohtaja, Asianajotoimisto Facta Oy
Yhteistyö KREAPALin kanssa on auttanut meitä kirkastamaan konsernin yhteistä asiakaskokemuksen tahtotilaa, ottamaan oikeita askeleita, tarjonnut käytännön työkaluja ja selkeyttänyt tekemistämme jatkuvasti muuttuvassa työelämässä. Henkilökohtaisesti olen saanut myös kasvaa ihmisenä Veikon kanssa työskennellessäni. Lämmin kiitos ja vahva suositus!
Hanna-Kaisa Hynni Asiakaskokemusjohtaja, Eezy Henkilöstöpalvelut Oy
Olemme tyytyväisiä lopputulokseen, sitoutumiseen, laajaan asiantuntemukseen, oikeisiin työkaluihin ja innostavaan ilmapiiriin – kiitos KREAPAL! Tutustu asiakastarinaan TÄSTÄ.
Taina Kivistö-Valta Markkinointipäällikkö, Veho Vaihtoplus Oy
Yhteistyö KREAPALin kanssa sujui erittäin hienosti. Projekti auttoi meitä ymmärtämään asiakaskokemuksen merkityksen; miksi siihen kannattaa panostaa ja miten sitä parannetaan. Suosittelen lämpimästi. Tutustu asiakastarinaan TÄSTÄ.
Johanna Hämäläinen Projektisuunnittelija, Oma Häme
KREAPAL on tuonut kehitystyöhömme muotoilulähtöisten menetelmien kautta tuoretta kulmaa ja energiaa. Vahva suositus!
Ilkka Kaikuvuo Head of Framery Research Center, Framery Oy
Projekti sujui mainiosti! Pääsimme hyvään lopputulokseen ja meille jäi myös osaamista ”omaan taloon”. Kiitos KREAPAL!
Noora Vaaraniemi Palveluvastaava, Business Tampere
Valmennuksen kokonaisuus oli innostava, selkeästi kerrottu ja haastoi ajattelemaan asioita pintaa syvemmältä. Valmennusten jälkeen tiimimme on aivan uudella tasolla. Kaikessa tekemisessä ja puheessa on keskeisessä roolissa asiakas! Lämmin kiitos.
Riina Ihalainen Markkinointi- ja tuotekehityspäällikkö, Ikaalisten matkatoimisto Oy
Yhteistyö KREAPALin kanssa liiketoimintamuotoilun pitkällä polulla on aloitettu erinomaisella workshopilla käytännön liiketoimintaan liittyvissä asioissa. Koko henkilöstön huomioiva ja yhteistyössä Veikon johdolla syntyvä uudistettu palvelumalli on erittäin tervetullut ja silmiä avaava konservatiiviseksi mielletyssä asianajomaailmassa.
Antti Husa Osakas, Eversheds Sutherland
Kiitos tämän päivän luennosta ja työpajasta. Näen työni puolesta valtavan määrän koulutuksia ja työpajoja vuoden aikana – vetonne oli ehdottomasti yksi vuoden kovimpia – loistavaa!
Riku Niemi Yritysvalmennuksen asiantuntija, Markkinointi-instituutti & Rastor Oy
Kiitos vielä eilisestä koulutus-/workshop -päivästä. Vielä tänäänkin pää kohisee täynnä uusia ajatuksia ja näkökulmia. – Täytyy kyllä sanoa, että kun näillä työkilometreilla on käynyt niin monet koulutukset ja konsultoinnit, niin valitettavan harvoin enää seminaareissa tai vastaavissa tulee sellaista fiilistä, että oppisi uutta ja saisi jotain irti. Eilen kyllä tuli, ja runsaasti! Kiitos vielä pätevästä päivästä! 🙂
Sirpa Virtanen Kehitys- ja yhteysjohtaja, Effet Oy
Ihmisläheistä toimintaa: teimme asiat yksinkertaisella mutta tehokkaalla tavalla. Nyt meillä on selkeä yhteinen asiakaskokemuksen tahtotila ja konkreettiset toimenpiteet sen toteuttamiseen! Tutustu tarinaan TÄSTÄ.
Antti Filpus Myyntijohtaja, NMC Cellfoam Oy
Olemme yhdistymässä suuren kiertotalousyrityksen kanssa ja tarvitsimme strategiatyöhön osaavaa kumppania – ja sen myös saimme. Veikko auttoi meitä kiteyttämään yhteisen yrityksemme tärkeimmät strategiset tavoitteet todella tehokkaasti.
Tulevaisuudessa kaikkien yksiköidemme seinällä näkyy yhteistyömme tulokset! Kiitos ja suositus.
Olli Kellokumpu Toimitusjohtaja, Stena Recycling Oy
Uusi palvelukonseptimme tulee haastamaan toimialan perinteitä ja auttamaan asiakkaitamme konkreettisesti kohti vastuullisuutta!
KREAPALin menetelmät varmistivat sen, että fokus pysyi asiakkaille tuotettavassa arvossa. Suosittelen. Tutustu asiakastarinaan TÄSTÄ.
Markus Meinen Kaupallinen johtaja, Muotolevy Oy
Toimintaympäristömme oli muuttunut nopeasti ja aiempi strategia jätti liikaa tulkinnanvaraa. Uusi strategiamme on konkreettinen ja helppo viedä eteenpäin henkilöstön, johdon ja hallituksen kanssa.
Olemme erittäin tyytyväisiä tähän projektiin. Tutustu asiakastarinaan TÄSTÄ.
Anton Hyseni Toimitusjohtaja, Soldem Oy
Asiakastarinoita
Osallistava strategiatyö kaupungin yhtiölle | Helsingin Asumisoikeus Oy
Osallistava strategiatyö? Miten se toteutetaan käytännössä? Jos pohdit vastauksia edellisiin, tutustu tähän...
Tutustu asiakastarinaanOKR-malli haltuun | Lehtipiste-konserni
OKR-malli haltuun? Miten se toteutetaan käytännössä - ja mitä siinä tulee huomioida? Jos etsit napakkaa...
Tutustu asiakastarinaanKilpailuetua strategisella palvelumuotoilulla | Helsingin seudun kauppakamari
Kilpailuetua palvelumuotoilemalla? Miten ihmeessä? Jos etsit napakkaa asiakastarinaa käytännön toteutuksesta, suosittelen...
Tutustu asiakastarinaanPalvelun tuotteistaminen | ATA-henkilöstöpalvelut Oy
Kilpailuedun kirkastus palvelumuotoilua hyödyntämällä? Miten ihmeessä? Palvelumuotoilua hyödynnettiin menetelmänä...
Tutustu asiakastarinaanUusi palvelukonsepti haastaa toimialan perinteitä | Muotolevy Oy
Palvelukonsepti, joka haastaa toimialan perinteitä - ja auttaa konkreettisesti kohti vastuullisuutta? Miten tämän kaltainen...
Tutustu asiakastarinaanAsiakaskokemuksen kehittäminen ja johtaminen haltuun! | IPP Oy
Asiakaskokemuksen kehittäminen ja johtaminen haltuun? Mitenkä se tehdään? Jos etsit napakkaa asiakastarinaa käytännön...
Tutustu asiakastarinaanStrategiatyö konsernille ja liiketoimintayhtiöille | Lehtipiste Oy
Strategiatyö konsernille ja liiketoimintayhtiöille? Miten tämän kaltainen kokonaisuus kannattaa toteuttaa – ja missä...
Tutustu asiakastarinaanAsiakaskokemuksen systemaattinen kehittäminen haltuun | NMC Cellfoam Oy
Asiakaskokemuksen systemaattinen kehittäminen haltuun! Asiakaskokemuksen systemaattinen kehittäminen? Mitenkäs se tapahtuu?...
Tutustu asiakastarinaanPalvelun tuotteistus toimialaa muuttavalle innovaatiolle | OffiStore Oy
Palvelun tuotteistus toimialaa muuttavalle innovaatiolle! Palvelun tuotteistus? Mitä se tarkoittaa konkreettisesti? Jos etsit...
Tutustu asiakastarinaanLiiketoimintastrategia pk-yritykselle | Soldem Group
Liiketoimintastrategia? Mitä vaiheita sen tekemisessä on? Mitä työssä kannattaa huomioida? Millainen on hyvä...
Tutustu asiakastarinaanStrategian yhteiskehittäminen | Silta Oy
Strategian yhteiskehittäminen? Miten se toteutetaan käytännössä? Jos etsit asiakastarinaa käytännön toteutuksesta,...
Tutustu asiakastarinaanPalvelumuotoilua palvelutarjonnan selkeyttämiseksi | Loimua Oy
Palvelumuotoilua hyödynnettiin ajattelu- ja työtapana projektissa, jonka tavoitteena oli Loimua Oy:n arvolupauksen ja...
Tutustu asiakastarinaanMuotoiluajattelu osaksi yrityskulttuuria ja tapaa toimia | Kuulu Oy
Muotoiluajattelu osaksi yrityskulttuuria ja tapaa toimia Muotoiluajattelu on käytännön keino hyvän asiakas- ja...
Tutustu asiakastarinaanAsiakaskokemuksen johtaminen julkisella sektorilla | VSSHP
Asiakaskokemuksen johtaminen julkisella sektorilla haltuun Asiakaskokemuksen johtaminen julkisella sektorilla? Mitenkäs se...
Tutustu asiakastarinaanPalvelumuotoilu selkeytti palvelutarjonnan | Helsingin Kamari Oy
Palvelumuotoilu selkeytti Kauppakamarin palvelutarjonnan Palvelumuotoilu selkeytti Helsingin seudun kauppakamarin...
Tutustu asiakastarinaanOKR-mallin käyttöönotto PK-yrityksessä | Ysi-Trukit Oy
Toteutimme kevään aikana PK-yrityksille suunnatun OKR-valmennuksen, joka sisälsi koulutuksen lisäksi mallin pilotoinnin ja...
Tutustu asiakastarinaanPalvelumuotoilulla selkeyttä | Silta Oy
Palvelumuotoilulla selkeyttä skaalautuvaan palvelumalliin Palvelumuotoilulla selkeyttä! Meillä oli ilo toteuttaa kevään...
Tutustu asiakastarinaanAsiakaskokemuksen strategiatyö energia-alalle | Vaasan Sähkö Oy
Asiakaskokemuksen strategiatyö energia-alalle Asiakaskokemuksen strategiatyö on jotakin, mitä jokaisen organisaation, joka on...
Tutustu asiakastarinaanOmistajastrategian määrittely perheyritykselle | Metehe Oy
Omistajastrategian määrittely perheyritykselle Omistajastrategian määrittely? Miten se tehdään? Jos etsit napakkaa...
Tutustu asiakastarinaanInnovatiivisen konseptin palvelumuotoilu | Informa Oy
Innovatiivisen konseptin palvelumuotoilu Innovatiivisen konseptin palvelumuotoilu on homma, jota ei pääse toteuttamaan...
Tutustu asiakastarinaanStrategiatyö arkeen | Kangasalan Sanomat Oy
Strategiatyö arkeen liiketoimintamuotoilulla Strategiatyö arkeen oli kantavana teemana liiketoimintamuotoiluprojektille, jonka...
Tutustu asiakastarinaanAsiakaskokemus nosteeseen palvelumuotoilemalla | Vaihtoplus Oy
Asiakaskokemus nosteeseen Vaihtoplussalla Asiakaskokemus nosteeseen! Toteutimme syksyn 2018 aikana asiakas- ja...
Tutustu asiakastarinaanLiiketoimintamuotoilu nostaa asiakaskokemuksen ytimeen | Komea Kodinremontti Oy
Liiketoimintamuotoilu nostaa asiakaskokemuksen ytimeen Liiketoimintamuotoilu nostaa asiakaskokemuksen Pirkanmaan intohimoisimman...
Tutustu asiakastarinaanStrategia arkeen pk-yrityksessä | Isännöintipalvelu Järvinen Oy
Strategia arkeen pk-yrityksessä yhteiskehittämällä? Miten se tehdään konkreettisesti? Jos kaipaat käytännön...
Tutustu asiakastarinaanAsiakaslähtöinen ajattelu muuttaa lakipalveluita | Asianajotoimisto Facta Oy
Asiakaslähtöinen ajattelu muuttaa lakipalveluita Asiakaslähtöinen ajattelu muuttaa Facta Oy:n lakipalveluita! Asiakkaiden...
Tutustu asiakastarinaanTyöntekijäkokemus uudelle tasolle! | RD Velho Oy
Työntekijäkokemus uudelle tasolle! Työntekijäkokemus uudelle tasolle - yhdessä! Meillä oli ilo toteuttaa kevään ja...
Tutustu asiakastarinaanPalvelumuotoilu auttoi sote-alalla | Oma Häme -hanke
Palvelumuotoilu sote-alalla auttoi ymmärtämään asiakaskokemuksen merkityksen Palvelumuotoilu sote-alalla? Miten sitä...
Tutustu asiakastarinaanUuden konseptin palvelumuotoilu | Business Tampere
Uuden konseptin palvelumuotoilu Uuden konseptin palvelumuotoilu Business Tampeelle! KREAPAL DESIGN Oy:n liiketoiminnan...
Tutustu asiakastarinaanOta yhteyttä.
Tai jätä viesti tällä lomakkeella, niin olemme sinuun yhteydessä.