Kreapal logo OTA YHTEYTTÄ >

Asiakkaat

Meistä sanottua

Asiakastarinoita

Strategian kiteyttäminen ja jalkautus OKR-mallilla

Länsilinjat Oy

Strategian kiteytys ja jalkautus? Miten se toteutetaan käytännössä? Kannattaako työhön ottaa kumppania avuksi ja jos niin...

Tutustu asiakastarinaan

Strategia, jota on helppo viedä eteenpäin

Soldem Group

Liiketoimintastrategia? Mitä vaiheita sen tekemisessä on? Mitä työssä kannattaa huomioida? Millainen on hyvä...

Tutustu asiakastarinaan

Strateginen muutos aidosti osaksi arjen tekemistä

Helsingin Asumisoikeus Oy

Osallistava strategiatyö? Miten se toteutetaan käytännössä? Jos pohdit vastauksia edellisiin, tutustu tähän...

Tutustu asiakastarinaan

Konsernistrategia ohjaamaan liiketoimintojen strategiatyötä

Lehtipiste konserni

Strategiatyö konsernille ja liiketoimintayhtiöille? Miten tämän kaltainen kokonaisuus kannattaa toteuttaa – ja missä...

Tutustu asiakastarinaan

OKR-malli ohjaamaan tavoitejohtamista

Ysi-Trukit Oy

Toteutimme kevään aikana PK-yrityksille suunnatun OKR-valmennuksen, joka sisälsi koulutuksen lisäksi mallin pilotoinnin ja...

Tutustu asiakastarinaan

OKR-malli haltuun konsernissa ja liiketoimintayhtiöissä

Lehtipiste-konserni

OKR-malli haltuun? Miten se toteutetaan käytännössä - ja mitä siinä tulee huomioida? Jos etsit napakkaa...

Tutustu asiakastarinaan
strategiatyö arkeen

Strategia tuo fokusta ja mielenrauhaa johtamiseen

Kangasalan Sanomat Oy

Strategiatyö arkeen Strategiatyö arkeen oli kantavana teemana liiketoimintamuotoiluprojektille, jonka pääsimme toteuttamaan...

Tutustu asiakastarinaan
Jonna Rantala

Koko henkilöstö sitoutuu strategian tekemiseen ja toteuttamiseen

Isännöintipalvelu Järvinen Oy

Strategia arkeen pk-yrityksessä yhteiskehittämällä? Miten se tehdään konkreettisesti? Jos kaipaat käytännön...

Tutustu asiakastarinaan
Kati Paulin

Yhdessä tehtyyn strategiaan on helppo sitoutua

Silta Oy

Strategian yhteiskehittäminen? Miten se toteutetaan käytännössä? Jos etsit asiakastarinaa käytännön toteutuksesta,...

Tutustu asiakastarinaan

Omistajastrategia perheyritykselle

Metehe Oy

Omistajastrategia perheyritykselle Omistajastrategia perheyritykselle? Miten se kannattaa tehdä? Jos etsit napakkaa...

Tutustu asiakastarinaan
Tiina Lillbacka

Asiakaskokemuksen 2.0 -konsepti innostaa henkilöstön mukaan

Vaasan Sähkö Oy

Asiakaskokemuksen strategiatyö energia-alalle Asiakaskokemuksen strategiatyö on jotakin, mitä jokaisen organisaation, joka on...

Tutustu asiakastarinaan
Minna Maaria Lahtonen

Vahva perusta asiakaskokemuksen johtamiselle

Varsinais-Suomen sairaanhoitopiiri

Asiakaskokemuksen johtaminen julkisella sektorilla haltuun Asiakaskokemuksen johtaminen julkisella sektorilla? Mitenkäs se...

Tutustu asiakastarinaan

Asiakaskokemuksen kehittäminen ja johtaminen haltuun

Lennu

Asiakaskokemuksen kehittäminen ja johtaminen haltuun? Mitenkä se tehdään? Jos etsit napakkaa asiakastarinaa käytännön...

Tutustu asiakastarinaan

Asiakaskokemusstrategia ja toimenpiteet sen toteuttamiseen

NMC Cellfoam Oy

Asiakaskokemuksen systemaattinen kehittäminen haltuun! Asiakaskokemuksen systemaattinen kehittäminen? Mitenkäs se tapahtuu?...

Tutustu asiakastarinaan

Uusi palvelukonsepti haastaa toimialan perinteitä

Muotolevy Oy

Palvelukonsepti, joka haastaa toimialan perinteitä - ja auttaa konkreettisesti kohti vastuullisuutta? Miten tämän kaltainen...

Tutustu asiakastarinaan
Miikka Veikkola

Uusi arvolupaus ja palvelutarjonnan tuotteistus

Loimua Oy

Palvelumuotoilua hyödynnettiin ajattelu- ja työtapana projektissa, jonka tavoitteena oli Loimua Oy:n arvolupauksen ja...

Tutustu asiakastarinaan

Kilpailuetua palveluiden tuotteistamisella

Helsingin seudun kauppakamari

Kilpailuetua palvelumuotoilemalla? Miten ihmeessä? Jos etsit napakkaa asiakastarinaa käytännön toteutuksesta, suosittelen...

Tutustu asiakastarinaan
Riitta Salmi

Palvelutarjonnan kuvaaminen uudella tavalla

Helsingin Kamari Oy

Palvelumuotoilu selkeytti Kauppakamarin palvelutarjonnan Palvelumuotoilu selkeytti Helsingin seudun kauppakamarin...

Tutustu asiakastarinaan

Innovatiivisen konseptin palvelumuotoilu

Informa Oy

Innovatiivisen konseptin palvelumuotoilu Innovatiivisen konseptin palvelumuotoilu on homma, jota ei pääse toteuttamaan...

Tutustu asiakastarinaan
Laura Poikkimäki

Selkeyttä skaalautuvaan palvelumalliin

Silta Oy

Palvelumuotoilulla selkeyttä skaalautuvaan palvelumalliin Meillä oli ilo toteuttaa kevään 2019 aikana...

Tutustu asiakastarinaan
Marko Björklund

Palvelun tuotteistus toimialaa muuttavalle innovaatiolle

OffiStore Oy

Palvelun tuotteistus toimialaa muuttavalle innovaatiolle! Palvelun tuotteistus? Mitä se tarkoittaa konkreettisesti? Jos etsit...

Tutustu asiakastarinaan
Tuomas Muurinen

Muotoiluajattelu osaksi yrityskulttuuria

Kuulu Oy

Muotoiluajattelu osaksi yrityskulttuuria Muotoiluajattelu on käytännön keino hyvän asiakas- ja työntekijäkokemuksen...

Tutustu asiakastarinaan

Kilpailuedun ja palvelutarjonnan kirkastaminen

ATA-henkilöstöpalvelut Oy

Kilpailuedun kirkastus palvelumuotoilua hyödyntämällä? Miten ihmeessä? Palvelumuotoilua hyödynnettiin menetelmänä...

Tutustu asiakastarinaan
asiakaskokemus nosteeseen

Asiakaskokemus nosteeseen palvelumuotoilemalla

Veho Vaihtoplus Oy

Asiakaskokemus nosteeseen Vaihtoplussalla Toteutimme  syksyn 2018 aikana asiakas- ja työntekijäkokemuksen...

Tutustu asiakastarinaan

Ota yhteyttä

Jos etsit käytännönläheistä ja tuloksekasta kumppania strategian uudistamiseen, -toimeenpanoon tai palvelumuotoiluun, ota yhteyttä.

Meillä on vain tyytyväisiä asiakkaita. Ette tule olemaan poikkeus.

Veikko Törrönen

Toimitusjohtaja

Tai jätä viesti tällä lomakkeella, niin olemme sinuun yhteydessä.

  • Tämä sivusto ja lomake on suojattu reCAPTCHA:lla ja Googlen Yksityisyyskäytännöllä sekä Käyttöehdoilla.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.